• 13-02-2026, 12:11:17
    #1
    iyisite.NET
    Geçtiğimiz günlerde açık kaynak hit botu yazılımı satın aldım.

    Satın alırken özellikle şunları sordum.

    Bot çalışıyor mu ?
    Eski cookiesle çalışıyor mu ?

    ikisinde de evet cevabı aldıktan sonra ödemeyi gönderdim ve dosyayı aldım.

    Bablosoft konusunda da yardımcı oldu ve programı exeye döktük. İlk başta dakikada 5, 10 hit gönderiyordu fakat search consoleya yansımadı. Durumu bildirdim ve geçte olsa bir şekilde döndü. ( tabi bu sürede çok kez yazdım. Hastanedeyim vs gibi söylemlerde bulundu. Her insanın başına gelebilir tamam dedim )

    Sonrasında şikayet konusu açacağımı söyleyince hocam açmayın hastanedeyim 1 gün müsade edin eğer açarsanız da ben yasal hakkımı kullanırım dedi. ( ne yasal hakkı varsa? )

    Ertesi gün tekrar yazdım ve düzenlemeleri yaptığımı düşünüyorum diyerek yeni dosyayı gönderdi ve bu sefer dakikada 800, 900 hit vuruyordu. Fakat bunların hiç biri search consoleye yansımıyordu.

    Durumu bildirdim tamam hocam ilgileneceğim dedi ve yine dönüş yok.

    Bugün tekrar yazdım ve bana söylediği şey o kadar garip ki.
    “Biz işimizi yapıyoruz ve ilgileniyoruz. Yazılımı zaten inceleyip aldınız. Bu şekilde ne istediğinizi bilmeden birşeyler isteyecekseniz lütfen şikayet konusunu açın bizde gerekeni yapalım. Hit atmıyor dediniz düzeltildi başka bir sorun diyorsunuz. Sizden ricam netleştirin bu konuyu ona göre devam edelim”

    ( bu arada iyileştirme felan yapılmadı hala hit yok)

    Botu aldığım gün 5 şubat ve bugün 13 şubat bugün de bana şehir dışında olduğunu söylüyor.

    Söylediklerimde en ufak bir farklı lanse etme yok. Zaten şikayet konusunda tüm görselleri ile bu durumu açıklayacağım.

    Siz bu durumda ne düşünürdünüz, ne yapardınız ?
  • 13-02-2026, 12:15:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sikayet konusu acardim heralde
  • 13-02-2026, 12:22:02
    #3
    Taviz verdiğin gün kaybettiğin gündür.
  • 13-02-2026, 12:29:55
    #4
    iyisite.NET
    Teselli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sikayet konusu acardim heralde
    19 yıllık r10 hayatımda hiç açmayı gerektirecek bir şey olmamıştı ama sanırım ben de öyle yapacağım. Yine de sabır eden tarafı oynuyoruz ama o da bir yere kadar.

    Osmanlihitafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taviz verdiğin gün kaybettiğin gündür.
    İşin garibi bir de kendini haklı görüp ben de yasal haklarımı kullanacağım diyor.

    Hem yazılımının çalışmadığını söylüyorum bilgisayarıma bağlan birlikte bakalım istersen diyorum. İstersen kendin kontrol et diyorum. Ama bir de haklı gibi üste çıkmaya çalışıyor.

    Yasal hakka gelince umarım hastanede olduğunu ıspatlayabilir ve şehir dışına çıktığını ıspatlayabilir. Her şeyden önce botunda sorun olmadığını ıspatlayabilir.
  • 13-02-2026, 12:41:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    19 yıllık r10 hayatımda hiç açmayı gerektirecek bir şey olmamıştı ama sanırım ben de öyle yapacağım. Yine de sabır eden tarafı oynuyoruz ama o da bir yere kadar.



    İşin garibi bir de kendini haklı görüp ben de yasal haklarımı kullanacağım diyor.

    Hem yazılımının çalışmadığını söylüyorum bilgisayarıma bağlan birlikte bakalım istersen diyorum. İstersen kendin kontrol et diyorum. Ama bir de haklı gibi üste çıkmaya çalışıyor.

    Yasal hakka gelince umarım hastanede olduğunu ıspatlayabilir ve şehir dışına çıktığını ıspatlayabilir. Her şeyden önce botunda sorun olmadığını ıspatlayabilir.
    hocam hic kendinizi kotu hissetmeyin, sikayet edin sorununuz cozulsun.
  • 13-02-2026, 12:59:34
    #6
    Şikayet aç paranı geri iste
  • 13-02-2026, 13:03:22
    #7
    iyisite.NET
    Teselli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hic kendinizi kotu hissetmeyin, sikayet edin sorununuz cozulsun.
    Bugün yine ona hak tanımak istedim. Ne de olsa kaç gündür aksatıyor. Bir gün de benim yerime kendimi aksatayım.


    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet aç paranı geri iste
    Hala olumlu olmaya çalışan ben, kesinlikle kendime haksızlık yapıyorum. Kaç gündür oyalıyor. Bir gün de ben kendimi oyalayayım.
  • 15-02-2026, 00:16:05
    #8
    Anlattıklarına göre o bot baya baya çöp
  • 15-02-2026, 00:18:28
    #9
    iyisite.NET
    anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlattıklarına göre o bot baya baya çöp
    Çöp olmamasını umut ederek bir çok kez kendisi ile iletişime geçtim fakat arkadaş hem geç cevap veriyor, hem de çözüm odaklı yaklaşmıyor.

    Gündüz ulaşamıyorum.
    Gece ulaşamıyorum. Ulaştığımda da tamam inceleyelim diyor ve sonra ben yazana kadar yine dönmüyor.

    Bakalım ne olacak.