Sikayet konusu acardim heralde
19 yıllık r10 hayatımda hiç açmayı gerektirecek bir şey olmamıştı ama sanırım ben de öyle yapacağım. Yine de sabır eden tarafı oynuyoruz ama o da bir yere kadar.
Taviz verdiğin gün kaybettiğin gündür.
İşin garibi bir de kendini haklı görüp ben de yasal haklarımı kullanacağım diyor.
Hem yazılımının çalışmadığını söylüyorum bilgisayarıma bağlan birlikte bakalım istersen diyorum. İstersen kendin kontrol et diyorum. Ama bir de haklı gibi üste çıkmaya çalışıyor.
Yasal hakka gelince umarım hastanede olduğunu ıspatlayabilir ve şehir dışına çıktığını ıspatlayabilir. Her şeyden önce botunda sorun olmadığını ıspatlayabilir.