Teselli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam hic kendinizi kotu hissetmeyin, sikayet edin sorununuz cozulsun.
Bugün yine ona hak tanımak istedim. Ne de olsa kaç gündür aksatıyor. Bir gün de benim yerime kendimi aksatayım.


İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet aç paranı geri iste
Hala olumlu olmaya çalışan ben, kesinlikle kendime haksızlık yapıyorum. Kaç gündür oyalıyor. Bir gün de ben kendimi oyalayayım.