anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlattıklarına göre o bot baya baya çöp
Çöp olmamasını umut ederek bir çok kez kendisi ile iletişime geçtim fakat arkadaş hem geç cevap veriyor, hem de çözüm odaklı yaklaşmıyor.

Gündüz ulaşamıyorum.
Gece ulaşamıyorum. Ulaştığımda da tamam inceleyelim diyor ve sonra ben yazana kadar yine dönmüyor.

Bakalım ne olacak.