PayTR Pişmanlık mı? Neden Herkes Nefret Ediyor ?
16
●968
- 13-02-2026, 00:52:002-3 yıldır ertesi gün olarak aktif çalışıyorum. Sadece bir kere ödemeyi bloke ettiler. Onda da belgeyi iletince bloke kalktı.
- 13-02-2026, 00:55:365 Yıldır kullanırım, 3 Sanal posta sahibim. Şuanlık sorun yaşamadım. Ancak komisyon oranları yükseldi. Yeni pos talebinde yüksek rakamlar çekiyorlar. Ben eski pos oranlarımı öne sürüp pazarlıkla daha düşük rakam talep ettiğimde şuana kadar red etmediler. Sizde deneye bilirsiniz genelde ilk verilen teklife bir şeyler daha yapın dediğinizde biraz daha düşük teklif sunuyolar.
- 13-02-2026, 08:15:31Benim için önemli olan kullanıcı deneyimi bu kadar olumsuz yorum varken ben rahat bir şekilde kullanamam açtığımız mağaza öyle boş boş duruyor sanırım kullanmaktan vazgeçtim.fortext adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2026, 18:17:08hocam komisyon ayrı paranın içerde kalması olayı farklı bizim korkumuz eğerki birgün paramız içerde kalırsa ki kalmamaz dersiniz eğerki paparada aynı şekildeydi 3 ay sonra paramızı alabildik (: 3 ay ben bekleyemem hizmetin devamlılığı ve sistemsel sorunlarından dolayı şikayetleri çoğunlukla legal para kıvırma sistemi 😄FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2026, 18:19:39nerden alacağım diye düşünüyorum halen iyzico a geçiceğim sanırım bankadan sanal pos temin etsem entegrasyonu zor.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle