• 13-02-2026, 00:52:00
    #10
    2-3 yıldır ertesi gün olarak aktif çalışıyorum. Sadece bir kere ödemeyi bloke ettiler. Onda da belgeyi iletince bloke kalktı.
  • 13-02-2026, 00:55:36
    #11
    5 Yıldır kullanırım, 3 Sanal posta sahibim. Şuanlık sorun yaşamadım. Ancak komisyon oranları yükseldi. Yeni pos talebinde yüksek rakamlar çekiyorlar. Ben eski pos oranlarımı öne sürüp pazarlıkla daha düşük rakam talep ettiğimde şuana kadar red etmediler. Sizde deneye bilirsiniz genelde ilk verilen teklife bir şeyler daha yapın dediğinizde biraz daha düşük teklif sunuyolar.
  • 13-02-2026, 00:59:29
    #12
    konu sahibinin izni olursa bende bi soru sormak isterim, yakında sanal posa ihtiyacım olucak e ticaret sitem için fakat hangisini kullanmam gerekli paytr ile yapıcaktım fakat bu yorumları okuyunca karasız kaldım. teşekkürler.
  • 13-02-2026, 08:15:31
    #13
    fortext adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu sahibinin izni olursa bende bi soru sormak isterim, yakında sanal posa ihtiyacım olucak e ticaret sitem için fakat hangisini kullanmam gerekli paytr ile yapıcaktım fakat bu yorumları okuyunca karasız kaldım. teşekkürler.
    Benim için önemli olan kullanıcı deneyimi bu kadar olumsuz yorum varken ben rahat bir şekilde kullanamam açtığımız mağaza öyle boş boş duruyor sanırım kullanmaktan vazgeçtim.
  • 13-02-2026, 18:17:08
    #14
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PayTR muhtemelen Türkiye'deki ödeme firmalarının en başta gelenidir. Bunu inkar etmemek lazım.
    Hükümet vergi toplamak amacıyla bir takım zorlaştırmalar uyguladı. PayTR'de sektörün başında gelen bir firma olduğu için direkt göze battı ve hükümetimizin olumsuz etkilerini bize en çok yansıtan firmalardan biri olmak zorunda kaldı.
    hocam komisyon ayrı paranın içerde kalması olayı farklı bizim korkumuz eğerki birgün paramız içerde kalırsa ki kalmamaz dersiniz eğerki paparada aynı şekildeydi 3 ay sonra paramızı alabildik (: 3 ay ben bekleyemem hizmetin devamlılığı ve sistemsel sorunlarından dolayı şikayetleri çoğunlukla legal para kıvırma sistemi 😄
  • 13-02-2026, 18:19:39
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim için önemli olan kullanıcı deneyimi bu kadar olumsuz yorum varken ben rahat bir şekilde kullanamam açtığımız mağaza öyle boş boş duruyor sanırım kullanmaktan vazgeçtim.
    nerden alacağım diye düşünüyorum halen iyzico a geçiceğim sanırım bankadan sanal pos temin etsem entegrasyonu zor.
  • 13-02-2026, 22:08:00
    #16
    fortext adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden alacağım diye düşünüyorum halen iyzico a geçiceğim sanırım bankadan sanal pos temin etsem entegrasyonu zor.
    hayırlısı hocam
  • 13-02-2026, 22:18:02
    #17
    Kesinlikle uzak durun! Sebepsiz kapatıyorlar berbat bir firma. Bankadan alın claudeye kodlatıp kullanın entegrasyonunu inanın 1 kere uğraşır sonra şükredersiniz.