FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PayTR muhtemelen Türkiye'deki ödeme firmalarının en başta gelenidir. Bunu inkar etmemek lazım.
Hükümet vergi toplamak amacıyla bir takım zorlaştırmalar uyguladı. PayTR'de sektörün başında gelen bir firma olduğu için direkt göze battı ve hükümetimizin olumsuz etkilerini bize en çok yansıtan firmalardan biri olmak zorunda kaldı.
hocam komisyon ayrı paranın içerde kalması olayı farklı bizim korkumuz eğerki birgün paramız içerde kalırsa ki kalmamaz dersiniz eğerki paparada aynı şekildeydi 3 ay sonra paramızı alabildik (: 3 ay ben bekleyemem hizmetin devamlılığı ve sistemsel sorunlarından dolayı şikayetleri çoğunlukla legal para kıvırma sistemi 😄