Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim için önemli olan kullanıcı deneyimi bu kadar olumsuz yorum varken ben rahat bir şekilde kullanamam açtığımız mağaza öyle boş boş duruyor sanırım kullanmaktan vazgeçtim.
nerden alacağım diye düşünüyorum halen iyzico a geçiceğim sanırım bankadan sanal pos temin etsem entegrasyonu zor.