Konu
PayTR Pişmanlık mı? Neden Herkes Nefret Ediyor ?
13-02-2026, 22:08:00
#16
Misafir
fortext adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nerden alacağım diye düşünüyorum halen iyzico a geçiceğim sanırım bankadan sanal pos temin etsem entegrasyonu zor.
hayırlısı hocam