5 Yıldır kullanırım, 3 Sanal posta sahibim. Şuanlık sorun yaşamadım. Ancak komisyon oranları yükseldi. Yeni pos talebinde yüksek rakamlar çekiyorlar. Ben eski pos oranlarımı öne sürüp pazarlıkla daha düşük rakam talep ettiğimde şuana kadar red etmediler. Sizde deneye bilirsiniz genelde ilk verilen teklife bir şeyler daha yapın dediğinizde biraz daha düşük teklif sunuyolar.