Anket Bir Sonraki C.Başkanlığı Seçiminden Oyunuzu Kime Vereceksiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 252
Bir Sonraki C.Başkanlığı Seçiminden Oyunuzu Kime Vereceksiniz?
Akp
%28,17 (71 Oy)
Chp
%71,83 (181 Oy)
  • 05-01-2026, 18:41:00
    #28
    qazz1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gereksiz uzun uzun yazmışsın.. tek bir fotoğrafla sana özetliyeyim..
    Diyor ki ; tek servetim bu yüzük” eğer diyor bu artarsa “hırsızlık yapmışımdır”
    Sende buna inandın Ve bu cümleyi baz alarak mı düşünceni şekillendirdin. Çalmayan biri var mı acaba Daha iktidar olmadan çalanlar var hocam belediyelerde.
  • 05-01-2026, 18:44:16
    #29
    Oy kullanmayı düşünmüyorum.
  • 05-01-2026, 18:47:19
    #30
    futturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende buna inandın Ve bu cümleyi baz alarak mı düşünceni şekillendirdin. Çalmayan biri var mı acaba Daha iktidar olmadan çalanlar var hocam belediyelerde.
    Çoğu iktidarın algı çalışması.
    Çalan illa ki var bu parti meselesi değil kişilerin Ahlaki meselesi.
    Bunu anca sistemsel engellerle çözebilirsin. Bunu'da kimin istemediğini biliyoruz. İstese yapabileceğinide biliyoruz.
    İktidar siyasetçilerin ve yakın çevresinin denetlenmesine izin vermez mesela : )

    Kriterin gerçekten buysa. O halde kıyas yapın hangisi daha çok çalıyor diye.
    İktidarın bu kıyasta kazanma şansı yok.
    Ülkenin geldiği son hali ve başarısız yönetimi işin içine katmasan dahi.
  • 05-01-2026, 18:48:42
    #31
    futturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende buna inandın Ve bu cümleyi baz alarak mı düşünceni şekillendirdin. Çalmayan biri var mı acaba Daha iktidar olmadan çalanlar var hocam belediyelerde.
    Şimdi 1.sende buna inandın diyerek c.b hakkında yalancı biri olduğunu idda ediyorsun, bense o kudrette birine güvenmeyi tercih ederdim. 2.çalmayan biri mi var diyerek çalmayı hırsızlığı gariban hakkı yemeyi meşrulaştırdın. 3.ben kim şeref yoksunluğu yapıp hırsızlık yapıyorsa karşısındayım a,b,c partisi umrumda değil.
  • 05-01-2026, 19:19:34
    #33
    qazz1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi 1.sende buna inandın diyerek c.b hakkında yalancı biri olduğunu idda ediyorsun, bense o kudrette birine güvenmeyi tercih ederdim. 2.çalmayan biri mi var diyerek çalmayı hırsızlığı gariban hakkı yemeyi meşrulaştırdın. 3.ben kim şeref yoksunluğu yapıp hırsızlık yapıyorsa karşısındayım a,b,c partisi umrumda değil.
    Gerçeklerden kaçamazsın hocam ne kadar kabullenmek zor olsa da maalesef. Boş oy atacağımı da söyledim diye hatırlıyorum ilk mesajımda eğer gördüyseniz
  • 05-01-2026, 20:06:32
    #34
    Sadece iki parti yok. Anahtar parti çok güçlü geliyor mesela..
  • 05-01-2026, 20:09:50
    #35
    tabi ki Maduro cahabaya verelimde ocalanımı salsın
  • 05-01-2026, 20:44:36
    #36
    Ben yeni yönetim istiyorum o yüzden malum parti dışında hangisi gelirse ona vereceğim, zaten onun dışında da bir tane kalıyor.