qazz1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi 1.sende buna inandın diyerek c.b hakkında yalancı biri olduğunu idda ediyorsun, bense o kudrette birine güvenmeyi tercih ederdim. 2.çalmayan biri mi var diyerek çalmayı hırsızlığı gariban hakkı yemeyi meşrulaştırdın. 3.ben kim şeref yoksunluğu yapıp hırsızlık yapıyorsa karşısındayım a,b,c partisi umrumda değil.
Gerçeklerden kaçamazsın hocam ne kadar kabullenmek zor olsa da maalesef. Boş oy atacağımı da söyledim diye hatırlıyorum ilk mesajımda eğer gördüyseniz