Sende buna inandın

Ve bu cümleyi baz alarak mı düşünceni şekillendirdin. Çalmayan biri var mı acaba

Daha iktidar olmadan çalanlar var hocam belediyelerde.
Çoğu iktidarın algı çalışması.
Çalan illa ki var bu parti meselesi değil kişilerin Ahlaki meselesi.
Bunu anca sistemsel engellerle çözebilirsin. Bunu'da kimin istemediğini biliyoruz. İstese yapabileceğinide biliyoruz.
İktidar siyasetçilerin ve yakın çevresinin denetlenmesine izin vermez mesela : )
Kriterin gerçekten buysa. O halde kıyas yapın hangisi daha çok çalıyor diye.
İktidarın bu kıyasta kazanma şansı yok.
Ülkenin geldiği son hali ve başarısız yönetimi işin içine katmasan dahi.