Anket Bir Sonraki C.Başkanlığı Seçiminden Oyunuzu Kime Vereceksiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 252
Bir Sonraki C.Başkanlığı Seçiminden Oyunuzu Kime Vereceksiniz?
Akp
%28,17 (71 Oy)
Chp
%71,83 (181 Oy)
  • 05-01-2026, 17:42:40
    #19
    Hala AKP'ye veririm diyenler gerçekten makul mantıklı sebeplerini öğrenebilir miyim?
    Yıllardır süren başarısız bir ekonomi politikaları ortada, verende rezil vermeyende, bana ekonomim iyi diyen yandaşcı olup paraları cukkalayanlar gelmesin lütfen!
  • 05-01-2026, 17:45:32
    #20
    Kime versek sorun çıkıyor akp alıştık
  • 05-01-2026, 17:55:03
    #21
    GoodWill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala AKP'ye veririm diyenler gerçekten makul mantıklı sebeplerini öğrenebilir miyim?
    Yıllardır süren başarısız bir ekonomi politikaları ortada, verende rezil vermeyende, bana ekonomim iyi diyen yandaşcı olup paraları cukkalayanlar gelmesin lütfen!
    Hala AKP veririm diyenler 20 küsür senedir onu 20 seçimde yenemeyen partiye mi oy versin ??

    Şahsen son seçimde oyumu muharrem ince'ye atacaktım. Adama iftiralar attılar, oy bölüyosun dediler, saf dışı bıraktılar. 2+2 nin cevabını bilmeyen adamı önümüze aday diye koydular, millet sen aday çıkma diye artık bi yerleri parçalana kadar bağırdı, inadına gittim Tayyib'e attım bende. Çok farklı bi yere gittiği de yok işlerin. Hala c.başkanı adayı olarak ekrem imamoğlunu göstermeye devam ederlerse de boş oy atıp çıkıcam.

    Hala bi umuttur yaşamak diyerek ekremi bekliyolar. Niye aldılar yine muharremi partiye ??? 2. bi seçenek diye mi ??? Neymiş efendim, zamanında "adam kazandı" demiş. Bi gidin arkadaşım ya, yani muhalefet, iktidardan nasıl daha başarısız olabilir aklım ermiyor.

    Yani sözün özü kardeşim, kimseden para menfaatim yok benim. Kimseden para da almadım bu zamana kadar. Hatta 2 sene önce 800k tekte vergi borcu çıkardılar donuma kadar aldılar. Ama ben bu kadar başarısız bir muhalef gördükten sonra, bi de bunların iktidarda ne kadar başarısız olacağını tahmin edebildiğim için, boş oy atmayı tercih ederim.

    Özellikle AKP seçmenine koyun diyen ahmak kesimin, CHP-Atatürk birlikteliğinin de Atatürk vefat ettikten sonra tamamen koptuğunu bilmesi gerekiyor. Atatürk üzerinden prim yapan insanlara hiç tahammülüm yok, ayrıyeten Atatürk'ün kurduğu parti kisvesiyle taraftar gibi oy atanlara AKP seçmenine bakış açımdan çok daha farklı gözle bakıyorum.

    Şimdi diğer tarafta dini kullanarak prim yapıyor diyebilir. Ben de kendilerine önceden şunu söylemiş olayım herhangi bir dini inanışım yok. Ama Atatürk'ü biliyorum ve bunların yönettiği partinin Atatürk'le yakından uzaktan alakası yok. Dillerinden düşürmedikleri sürece de, benim gözümde 0'dan farklı yok.
  • 05-01-2026, 18:04:01
    #22
    Gold üye
    Hangi partiye oy verirsek verelim, Kemal Sunal'ın dediği gibi bu tünelin ucu ... yere çıkıyor.
  • 05-01-2026, 18:12:06
    #24
    şuan ülkeyi yönetene vermeyeceğim kesin.
  • 05-01-2026, 18:22:57
    #25
    Muharrem İnce derim başka birşey demem böyle adamlar lazım Kılıçdaroğlu 20 sene kazandırdı zaten AKP'ye. ABD'nin usaklarina oy vericek olan varsa gülerim
  • 05-01-2026, 18:25:18
    #26
    futturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala AKP veririm diyenler 20 küsür senedir onu 20 seçimde yenemeyen partiye mi oy versin ??

    Şahsen son seçimde oyumu muharrem ince'ye atacaktım. Adama iftiralar attılar, oy bölüyosun dediler, saf dışı bıraktılar. 2+2 nin cevabını bilmeyen adamı önümüze aday diye koydular, millet sen aday çıkma diye artık bi yerleri parçalana kadar bağırdı, inadına gittim Tayyib'e attım bende. Çok farklı bi yere gittiği de yok işlerin. Hala c.başkanı adayı olarak ekrem imamoğlunu göstermeye devam ederlerse de boş oy atıp çıkıcam.

    Hala bi umuttur yaşamak diyerek ekremi bekliyolar. Niye aldılar yine muharremi partiye ??? 2. bi seçenek diye mi ??? Neymiş efendim, zamanında "adam kazandı" demiş. Bi gidin arkadaşım ya, yani muhalefet, iktidardan nasıl daha başarısız olabilir aklım ermiyor.

    Yani sözün özü kardeşim, kimseden para menfaatim yok benim. Kimseden para da almadım bu zamana kadar. Hatta 2 sene önce 800k tekte vergi borcu çıkardılar donuma kadar aldılar. Ama ben bu kadar başarısız bir muhalef gördükten sonra, bi de bunların iktidarda ne kadar başarısız olacağını tahmin edebildiğim için, boş oy atmayı tercih ederim.

    Özellikle AKP seçmenine koyun diyen ahmak kesimin, CHP-Atatürk birlikteliğinin de Atatürk vefat ettikten sonra tamamen koptuğunu bilmesi gerekiyor. Atatürk üzerinden prim yapan insanlara hiç tahammülüm yok, ayrıyeten Atatürk'ün kurduğu parti kisvesiyle taraftar gibi oy atanlara AKP seçmenine bakış açımdan çok daha farklı gözle bakıyorum.

    Şimdi diğer tarafta dini kullanarak prim yapıyor diyebilir. Ben de kendilerine önceden şunu söylemiş olayım herhangi bir dini inanışım yok. Ama Atatürk'ü biliyorum ve bunların yönettiği partinin Atatürk'le yakından uzaktan alakası yok. Dillerinden düşürmedikleri sürece de, benim gözümde 0'dan farklı yok.
    gereksiz uzun uzun yazmışsın.. tek bir fotoğrafla sana özetliyeyim..
    Diyor ki ; tek servetim bu yüzük” eğer diyor bu artarsa “hırsızlık yapmışımdır”
  • 05-01-2026, 18:30:10
    #27
    İktidarın biz gidersek şunlar olur daha kötü olur adlı algı çalışmasına kapılmayın. Böyle bir şey yok. Binlerce yıllık insanlık tarihinde binlerce yönetici geldi geçti. Başarısız olana 10 defa şans tanımazsın.

    Bu halkın hiç bir yöneticiyi 10 seneden fazla tutmamayı'da öğrenmesi gerekiyor.


    Muhalefetin geçmiş yıllarda başarısız olduğunu herkes biliyor fakat ülkeyi yönetenler muhalefetten çok daha başarısız , karşılarında rakip bile yokken ülkeyi bu hale getirdiler. Bu halk ne dedilerse yıllarca yaptı. Altınlarınızı satın dediler sattılar , dolarları satın dediler sattılar. Seneye daha iyi olacağız dediler inandılar bunu 10 defa tekrarladılar. Güvenen herkesi yarı yolda bıraktılar artık güvenen yok. Oy veren dahi güvenmiyor. Kimi seçeneğim yok kimisi zihniyetimiz aynı diyerekten veriyor.

    Burada suçlanması gereken muhalefet değil , İktidardır , gereğinden fazla güç verildi ve bunun rahatlığı ile istediklerini yaptılar.

    Ülkesine biraz olsun değer verenler değişimin şart olduğunu mevcut yönetimle ülkenin daha'da kötüye gideceğini bilir.. Bu sadece ekonomik bir mesele değil. Kaybedilen güven meselesidir.