Hala AKP'ye veririm diyenler gerçekten makul mantıklı sebeplerini öğrenebilir miyim?
Yıllardır süren başarısız bir ekonomi politikaları ortada, verende rezil vermeyende, bana ekonomim iyi diyen yandaşcı olup paraları cukkalayanlar gelmesin lütfen!