qazz1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gereksiz uzun uzun yazmışsın.. tek bir fotoğrafla sana özetliyeyim..
Diyor ki ; tek servetim bu yüzük” eğer diyor bu artarsa “hırsızlık yapmışımdır”
Sende buna inandın Ve bu cümleyi baz alarak mı düşünceni şekillendirdin. Çalmayan biri var mı acaba Daha iktidar olmadan çalanlar var hocam belediyelerde.