• 01-01-2026, 21:30:14
    #1
    Bugün arkadaşımla 2 adet tavuk dürüm 2 adet büyük ayrana 280tl ödedim. Fiyat gayet makul geldi. Yemek sonrası kahve içmeye self servis olan bir kafeye gittik. 2 adet kahveye 410tl ödedim. Nasıl olurda kahve yemekten daha pahalı olabiliyor gerçekten aklım almıyor. Sizin bölgenizde fiyatlar ne durumda uzun zamandır doşarda yemek yemiyordum
    Konum izmit kocaeli
  • 01-01-2026, 21:36:20
    #2
    Popüler kültür sağolsun
  • 01-01-2026, 21:39:39
    #3
    Termos alıcaksın evde kahveni yapacaksın. kimseye paranı kaptırmayacaksın
  • 01-01-2026, 21:42:05
    #4
    Fiyatlar normal ve şartlara uygun. buğday ekip üzüm toplayamzsın.
  • 01-01-2026, 21:44:39
    #5
    Tavuk dürüm gayet uygun görünüyor ama kafeye gitmeyi azaltmak gerek
  • 01-01-2026, 21:46:57
    #6
    RavonDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün arkadaşımla 2 adet tavuk dürüm 2 adet büyük ayrana 280tl ödedim. Fiyat gayet makul geldi. Yemek sonrası kahve içmeye self servis olan bir kafeye gittik. 2 adet kahveye 410tl ödedim. Nasıl olurda kahve yemekten daha pahalı olabiliyor gerçekten aklım almıyor. Sizin bölgenizde fiyatlar ne durumda uzun zamandır doşarda yemek yemiyordum
    Konum izmit kocaeli
    şöyle söyleyim sana yedigin dürümün icinde en fazla 70 gram tavuk eti var cünkü belki 50 gr cok cok az tavuk eti yedin
    410 tl para birimine başka ülkede araba alırsın örnek (410 adet euro olursa )
    bizim ülkede hesap sorma yok örnek veriyorum
    1 tl borc para istesem buradaki herkesten hesap sorarlar ahkam keserler
    ülkede neler oluyor kimsede ses yok
    BİZİM İNSANIMIZ ASGARİ ÜCRET YÜKSELİYOR DİYE SEVİNİYOR
    DİGER ÜLKELERDE ÜCRET YÜKSELMEZ ALIM GÜCÜ KORUNUR
    GIDA YANİ SENİN PROTEİN ALMAK EN BÜYÜK HAKKIN
    AMA SEN TAVUK ETİNE MAHKUM BIRAKILYORSUN
    GECEN BİR VİDEO GÖRDÜM
    DÜKKAN DENETİMİNE GİDİYOR ZABITALAR VİDEO CEKİYORLAR SHOW YAPIYORLAR
    DÜKKAN RUHSAT YOK BELGE YOK SATIŞ YAPIYOR YILLARCA
    ZABITALAR GÖREVİNİ YAPMAMIŞ ÜSTÜNE BİRDE VİDEO CEKİP SUCLARINI KANITLIYORLAR
    KİMSEDEN TEPKİ YOK
    BURAYADA O KADAR YAZDIM YİNE BOŞA CÜNKÜ
  • 01-01-2026, 21:51:29
    #7
    yorumlar maşallah siyasete dönmüş de bu kadar kahveyi kim içiyor bu kadar fiyata kim satıyor gidip starbuks gibi yerlerden içerseniz marka adı altınca geçirirler tabi ben coofy içiyorum beğeniyorum kahve de 100 tl 5 alınca uygulamada bedavaya geliyor yanı 80 tl ödüyorum....!!!!!
  • 01-01-2026, 21:54:36
    #8
    @RavonDigital;

    Aslında sen kahveye değil, mekana para vermişsin.
    Eminim o mekana girmeden önce de bunun böyle olacağını az çok tahmin ediyordun.
    Dürüst olalım; birçoğumuz bunu bile bile gidiyoruz. Yani aslında kendi kalemize gol atıyoruz
  • 01-01-2026, 21:55:21
    #9
    enayi çok olunca 400 tl değil 1000 tl'de olabilir yani normal.