
yorumlar maşallah siyasete dönmüş de bu kadar kahveyi kim içiyor bu kadar fiyata kim satıyor gidip starbuks gibi yerlerden içerseniz marka adı altınca geçirirler tabi ben coofy içiyorum beğeniyorum kahve de 100 tl 5 alınca uygulamada bedavaya geliyor yanı 80 tl ödüyorum....!!!!!