Bugün arkadaşımla 2 adet tavuk dürüm 2 adet büyük ayrana 280tl ödedim. Fiyat gayet makul geldi. Yemek sonrası kahve içmeye self servis olan bir kafeye gittik. 2 adet kahveye 410tl ödedim. Nasıl olurda kahve yemekten daha pahalı olabiliyor gerçekten aklım almıyor. Sizin bölgenizde fiyatlar ne durumda uzun zamandır doşarda yemek yemiyordum
Konum izmit kocaeli