• 01-01-2026, 22:04:36
    #10
    muskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Popüler kültür sağolsun
    Doğru hocam
    webhancher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Termos alıcaksın evde kahveni yapacaksın. kimseye paranı kaptırmayacaksın
    Çok haklısınız hocam en mantıklısı o
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatlar normal ve şartlara uygun. buğday ekip üzüm toplayamzsın.
    Hangi şartlara uygun hocam ? Asgari ücretten haberiniz yok sanırım
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavuk dürüm gayet uygun görünüyor ama kafeye gitmeyi azaltmak gerek
    Doğru hocam uzun zamandır gitmiyordum bir süre daha gitmem gibi
    dnmzysnnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle söyleyim sana yedigin dürümün icinde en fazla 70 gram tavuk eti var cünkü belki 50 gr cok cok az tavuk eti yedin
    410 tl para birimine başka ülkede araba alırsın örnek (410 adet euro olursa )
    bizim ülkede hesap sorma yok örnek veriyorum
    1 tl borc para istesem buradaki herkesten hesap sorarlar ahkam keserler
    ülkede neler oluyor kimsede ses yok
    BİZİM İNSANIMIZ ASGARİ ÜCRET YÜKSELİYOR DİYE SEVİNİYOR
    DİGER ÜLKELERDE ÜCRET YÜKSELMEZ ALIM GÜCÜ KORUNUR
    GIDA YANİ SENİN PROTEİN ALMAK EN BÜYÜK HAKKIN
    AMA SEN TAVUK ETİNE MAHKUM BIRAKILYORSUN
    GECEN BİR VİDEO GÖRDÜM
    DÜKKAN DENETİMİNE GİDİYOR ZABITALAR VİDEO CEKİYORLAR SHOW YAPIYORLAR
    DÜKKAN RUHSAT YOK BELGE YOK SATIŞ YAPIYOR YILLARCA
    ZABITALAR GÖREVİNİ YAPMAMIŞ ÜSTÜNE BİRDE VİDEO CEKİP SUCLARINI KANITLIYORLAR
    KİMSEDEN TEPKİ YOK
    BURAYADA O KADAR YAZDIM YİNE BOŞA CÜNKÜ
    O kadar haklısınız ki
    AliAYKUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorumlar maşallah siyasete dönmüş de bu kadar kahveyi kim içiyor bu kadar fiyata kim satıyor gidip starbuks gibi yerlerden içerseniz marka adı altınca geçirirler tabi ben coofy içiyorum beğeniyorum kahve de 100 tl 5 alınca uygulamada bedavaya geliyor yanı 80 tl ödüyorum....!!!!!
    Siz coffyde içmişsiniz bende pureblackte lüks bir yer değil normal franchise kafe
    caneger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @RavonDigital;

    Aslında sen kahveye değil, mekana para vermişsin.
    Eminim o mekana girmeden önce de bunun böyle olacağını az çok tahmin ediyordun.
    Dürüst olalım; birçoğumuz bunu bile bile gidiyoruz. Yani aslında kendi kalemize gol atıyoruz
    Görünüşlük bir durumu yoktu pure blackte içtim hocam
    EfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enayi çok olunca 400 tl değil 1000 tl'de olabilir yani normal.
    Daha düzgün bir tabirle ifade edebilirdiniz sanırım. Edep ve saygı önemli
  • 01-01-2026, 22:13:08
    #11
    Bu tür şeyleri kafaya takmamak gerekiyor
    Ya kazanırsın yada tecrübe edinirsin
  • 01-01-2026, 23:02:01
    #12
    RavonDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru hocam

    Çok haklısınız hocam en mantıklısı o

    Hangi şartlara uygun hocam ? Asgari ücretten haberiniz yok sanırım

    Doğru hocam uzun zamandır gitmiyordum bir süre daha gitmem gibi

    O kadar haklısınız ki

    Siz coffyde içmişsiniz bende pureblackte lüks bir yer değil normal franchise kafe

    Görünüşlük bir durumu yoktu pure blackte içtim hocam

    Daha düzgün bir tabirle ifade edebilirdiniz sanırım. Edep ve saygı önemli
    avrupa'nın tatil şehirlerinde kahve 5 euro iken, türkiye de birçok yerde kahve 5 euro, bu istatistiği alırsak, yazdığım şey doğru.
  • 02-01-2026, 00:44:46
    #13
    İki kahveyle saatlerce oturabilirsiniz ve kimse size bir şey demez. Şahsen self servis mekanların görece yüksek fiyatlı olmasını anlayabiliyorum.
  • 02-01-2026, 00:55:38
    #14
    kahve yerine bira içer olduk
  • 02-01-2026, 20:58:07
    #15
    Marka bilinirliği vb. olayları mıydı neydi......