RavonDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru hocam

Çok haklısınız hocam en mantıklısı o

Hangi şartlara uygun hocam ? Asgari ücretten haberiniz yok sanırım

Doğru hocam uzun zamandır gitmiyordum bir süre daha gitmem gibi

O kadar haklısınız ki

Siz coffyde içmişsiniz bende pureblackte lüks bir yer değil normal franchise kafe

Görünüşlük bir durumu yoktu pure blackte içtim hocam

Daha düzgün bir tabirle ifade edebilirdiniz sanırım. Edep ve saygı önemli
avrupa'nın tatil şehirlerinde kahve 5 euro iken, türkiye de birçok yerde kahve 5 euro, bu istatistiği alırsak, yazdığım şey doğru.