muskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Popüler kültür sağolsun
Doğru hocam
webhancher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Termos alıcaksın evde kahveni yapacaksın. kimseye paranı kaptırmayacaksın
Çok haklısınız hocam en mantıklısı o
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatlar normal ve şartlara uygun. buğday ekip üzüm toplayamzsın.
Hangi şartlara uygun hocam ? Asgari ücretten haberiniz yok sanırım
unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavuk dürüm gayet uygun görünüyor ama kafeye gitmeyi azaltmak gerek
Doğru hocam uzun zamandır gitmiyordum bir süre daha gitmem gibi
dnmzysnnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şöyle söyleyim sana yedigin dürümün icinde en fazla 70 gram tavuk eti var cünkü belki 50 gr cok cok az tavuk eti yedin
410 tl para birimine başka ülkede araba alırsın örnek (410 adet euro olursa )
bizim ülkede hesap sorma yok örnek veriyorum
1 tl borc para istesem buradaki herkesten hesap sorarlar ahkam keserler
ülkede neler oluyor kimsede ses yok
BİZİM İNSANIMIZ ASGARİ ÜCRET YÜKSELİYOR DİYE SEVİNİYOR
DİGER ÜLKELERDE ÜCRET YÜKSELMEZ ALIM GÜCÜ KORUNUR
GIDA YANİ SENİN PROTEİN ALMAK EN BÜYÜK HAKKIN
AMA SEN TAVUK ETİNE MAHKUM BIRAKILYORSUN
GECEN BİR VİDEO GÖRDÜM
DÜKKAN DENETİMİNE GİDİYOR ZABITALAR VİDEO CEKİYORLAR SHOW YAPIYORLAR
DÜKKAN RUHSAT YOK BELGE YOK SATIŞ YAPIYOR YILLARCA
ZABITALAR GÖREVİNİ YAPMAMIŞ ÜSTÜNE BİRDE VİDEO CEKİP SUCLARINI KANITLIYORLAR
KİMSEDEN TEPKİ YOK
BURAYADA O KADAR YAZDIM YİNE BOŞA CÜNKÜ
O kadar haklısınız ki
AliAYKUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumlar maşallah siyasete dönmüş de bu kadar kahveyi kim içiyor bu kadar fiyata kim satıyor gidip starbuks gibi yerlerden içerseniz marka adı altınca geçirirler tabi ben coofy içiyorum beğeniyorum kahve de 100 tl 5 alınca uygulamada bedavaya geliyor yanı 80 tl ödüyorum....!!!!!
Siz coffyde içmişsiniz bende pureblackte lüks bir yer değil normal franchise kafe
caneger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@RavonDigital;

Aslında sen kahveye değil, mekana para vermişsin.
Eminim o mekana girmeden önce de bunun böyle olacağını az çok tahmin ediyordun.
Dürüst olalım; birçoğumuz bunu bile bile gidiyoruz. Yani aslında kendi kalemize gol atıyoruz
Görünüşlük bir durumu yoktu pure blackte içtim hocam
EfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
enayi çok olunca 400 tl değil 1000 tl'de olabilir yani normal.
Daha düzgün bir tabirle ifade edebilirdiniz sanırım. Edep ve saygı önemli