Bugün arkadaşımla 2 adet tavuk dürüm 2 adet büyük ayrana 280tl ödedim. Fiyat gayet makul geldi. Yemek sonrası kahve içmeye self servis olan bir kafeye gittik. 2 adet kahveye 410tl ödedim. Nasıl olurda kahve yemekten daha pahalı olabiliyor gerçekten aklım almıyor. Sizin bölgenizde fiyatlar ne durumda uzun zamandır doşarda yemek yemiyordum
Konum izmit kocaeli
şöyle söyleyim sana yedigin dürümün icinde en fazla 70 gram tavuk eti var cünkü belki 50 gr cok cok az tavuk eti yedin
410 tl para birimine başka ülkede araba alırsın örnek (410 adet euro olursa )
bizim ülkede hesap sorma yok örnek veriyorum
1 tl borc para istesem buradaki herkesten hesap sorarlar ahkam keserler
ülkede neler oluyor kimsede ses yok
BİZİM İNSANIMIZ ASGARİ ÜCRET YÜKSELİYOR DİYE SEVİNİYOR
DİGER ÜLKELERDE ÜCRET YÜKSELMEZ ALIM GÜCÜ KORUNUR
GIDA YANİ SENİN PROTEİN ALMAK EN BÜYÜK HAKKIN
AMA SEN TAVUK ETİNE MAHKUM BIRAKILYORSUN
GECEN BİR VİDEO GÖRDÜM
DÜKKAN DENETİMİNE GİDİYOR ZABITALAR VİDEO CEKİYORLAR SHOW YAPIYORLAR
DÜKKAN RUHSAT YOK BELGE YOK SATIŞ YAPIYOR YILLARCA
ZABITALAR GÖREVİNİ YAPMAMIŞ ÜSTÜNE BİRDE VİDEO CEKİP SUCLARINI KANITLIYORLAR
KİMSEDEN TEPKİ YOK
BURAYADA O KADAR YAZDIM YİNE BOŞA CÜNKÜ