• 25-12-2025, 18:05:16
    #1
    konu kilitlenebilir.
  • 25-12-2025, 18:07:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Gelir şimdi peugout pişmanlıktır diyenler
  • 25-12-2025, 18:08:16
    #3
    Em1rhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelir şimdi peugout pişmanlıktır diyenler
    Bir kullanıcı olarak söyleyeyim, ne zaman servise gitsem bir sorun yaşıyorum. Araç kendi halindeyken gayet memnunum ama bu servis işi soğutuyor.
  • 25-12-2025, 18:09:30
    #4
    Platin üye
    Normalde servis arızayı tespit ettikten sonra arar, arızayı ve ücretini size bildirir yaptırmak isteyip/istemediğinize istinaden onayınızı alır. Ben bugüne dek hep bu şekilde serviste işimi gördüm hiç sıkıntı yaşamadım geçmiş olsun hocam.
  • 25-12-2025, 18:10:10
    #5
    meric88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde servis arızayı tespit ettikten sonra arar, arızayı ve ücretini size bildirir yaptırmak isteyip/istemediğinize istinaden onayınızı alır. Ben bugüne dek hep bu şekilde serviste işimi gördüm hiç sıkıntı yaşamadım geçmiş olsun hocam.
    Ben de ona inanamıyorum hocam. Ben diyorum ki madem orayla alakalı yapma, oraya götüreyim baksınlar. Bana diyor ki yaptık ödeme yapmadan alamazsınız aracı
  • 25-12-2025, 18:22:47
    #6
    Ücreti ödedikten sonra faturasıyla beraber tüketici haklarına başvurun büyük ihtimalle geri alacaksınız parayı.
  • 25-12-2025, 18:24:15
    #7
    sanırım burada sizin hatanız aynı servise götürmemek, keşke aynı yere götürseydiniz.

    gerçi şimdi bunlara güven de olmaz ki belki diğer yerdeki usta bir fişi tam takmadı, bu durumda bir fişi takıp hatayı çözdük diyerek parayıda alabilirler.
    size sormadan tamir etmişler ve parayı vermeden arabayı alamazsın diyorlar her şey beklenir.
  • 25-12-2025, 18:25:52
    #8
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım burada sizin hatanız aynı servise götürmemek, keşke aynı yere götürseydiniz.

    gerçi şimdi bunlara güven de olmaz ki belki diğer yerdeki usta bir fişi tam takmadı, bu durumda bir fişi takıp hatayı çözdük diyerek parayıda alabilirler.
    size sormadan tamir etmişler ve parayı vermeden arabayı alamazsın diyorlar her şey beklenir.
    Hocam o servis bana çok uzak, mecbur burayı tercih ettim basit bir şey olduğunu düşünerek. Ama bu sanayi değil ki, hepsi peugeot yetkili servisi, peugeot şubesi.. Hiç böyle bir şey yaşancağı aklıma gelmezdi, gelseydi dediğiniz gibi asla gitmezdim.
    Ayrıca gittiğim sorun klima sorunuydu, şu an ise su alıyor araç farklı bir mesele diye düşündüm ama işte..
  • 26-12-2025, 23:03:09
    #9
    hala dönüş yok..