meric88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde servis arızayı tespit ettikten sonra arar, arızayı ve ücretini size bildirir yaptırmak isteyip/istemediğinize istinaden onayınızı alır. Ben bugüne dek hep bu şekilde serviste işimi gördüm hiç sıkıntı yaşamadım geçmiş olsun hocam.
Ben de ona inanamıyorum hocam. Ben diyorum ki madem orayla alakalı yapma, oraya götüreyim baksınlar. Bana diyor ki yaptık ödeme yapmadan alamazsınız aracı