Em1rhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelir şimdi peugout pişmanlıktır diyenler
Bir kullanıcı olarak söyleyeyim, ne zaman servise gitsem bir sorun yaşıyorum. Araç kendi halindeyken gayet memnunum ama bu servis işi soğutuyor.