sanırım burada sizin hatanız aynı servise götürmemek, keşke aynı yere götürseydiniz.
gerçi şimdi bunlara güven de olmaz ki belki diğer yerdeki usta bir fişi tam takmadı, bu durumda bir fişi takıp hatayı çözdük diyerek parayıda alabilirler.
size sormadan tamir etmişler ve parayı vermeden arabayı alamazsın diyorlar her şey beklenir.
Hocam o servis bana çok uzak, mecbur burayı tercih ettim basit bir şey olduğunu düşünerek. Ama bu sanayi değil ki, hepsi peugeot yetkili servisi, peugeot şubesi.. Hiç böyle bir şey yaşancağı aklıma gelmezdi, gelseydi dediğiniz gibi asla gitmezdim.
Ayrıca gittiğim sorun klima sorunuydu, şu an ise su alıyor araç farklı bir mesele diye düşündüm ama işte..