• 23-12-2025, 13:34:57
    #19
    ndmrr34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Menemen'de dinci yobazlar tarafından katledilen devrim şehitleri rahmetle anıyoruz. Aziz ruhları şad olsun. Dincilerin alayına boydan
    Dincilerin alayına boydan << bu sözünüzle halkı kin ve nefrete teşvik etme gibi bir suç işlediğinin farkındasındır umarım. Şuan kutuplaştırıyorsun yanlış anlama daha çok gerçeklere gözlerini kapatan cahillerin işidir. Sİzin derdiniz muhtemelen din değil islamdir. Zira çoğunuz diğer dinlere bu kadar kindar olmuyorsunuz.
    Şehit ayrımı yapanlara yazıklar olsun. Devrim şehidi nedir? Şehitlik islami bir kavramdır temelinde. Burada kavramlar üzerinde bile bir olgunluğa erişememiş insanların şehit ayrımı yapması bir garip. Şimdi rapor edecem yorumunu da.

    Ben şehit edenleri gösteriyorum kuduruyorsunuz? Bende Allah rahmet eylesin diyorum. Rahmet okuma şeklin bile seni ortaya koyuuyor ama bari İslam düşmanı iseniz (iseniz diyorum) şehit dememelisiniz. Bize göre Kubilay şehittir.

    Escanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşcinsel biri dinden çıkmıştır, hüccet ikame edilir tövbe etmezse şer'ri hüküm verilir.

    Din sizin oyuncağınız değil.
    Arkadasım bak saygı duyuyorum dıyerek hıtap edıyorum haddini bil. Burada bahsettiğim kişi kendisini müslüman olarak tanımlıyor. Seninde oyuncağın değil daha fazla okuduğunu anlamadan yazıp şahsıma laf uzatarak germe ortamı.
  • 23-12-2025, 13:47:36
    #20
    nebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Propaganda adı: İslam düşmanlığı (din düşmanlığı demiyorum çünkü çoğu hristiyan ve yahudilere bayılırlar.)

    Düşmanlık yok, dinci diye tabir edilen zihniyet kafası çok uzağa gitmeye gerek yok 2 Temmuz da insan yakanlarda aynı bu kafalardı, sütçüydü ayyaştı bunları geçin..
    Çok net kasıtlı veya bilinçsiz bir islam düşmanlığıdır.
    Bir insan cahil değilse, Yüzbaşının silahlı askerlerle geri çekilmesine, yerine daha tecrübesiz bir subayın kurusıkı mermilerle gönderilmesine, onbaşı silahla müdahale ederken yüzbaşının "sen karışma" demesine, silah zoruyla ip veren bakkal dahi asılırken olayı planlayanlardan ve alkış tutanlardan 2 kişinin idamının kaldırılmasına, devlet raporlarında ayyaş, deli vs diye tabir edilen ve esrar içerken bulundukları halde kişiye gazetelerin zikir çekerken bulundular demesine, ve muhalif partinin kapatılıp çok partili sisteme geçişin 15 yıl daha bu olaylara bağlı olarak ertelenmesine şüpheyle bakar.
    Gazetelerde bile bu olayın gerçekleşme tarihine baktığımızda 26 sında haber olması gerekirlken 25 inde haber olabilmesi bile akıl edebilenler için ciddi bir şüphedir.

    Ayrıca bir suçu bir alçaklığı herhangi bir gruptan biri işleyince o topluluğun hepsını aynı kefeye koymak cahilliktir. Ben şimdi size bir partiden tonla lgbtli sayarım tanınmış. Ki her partide vardır az cok. Şimdi o parti LGBTLİ mi diyelim? Ben sana farklı ideolojilerden çocuk tecavüzcüsü sapık hırsız sayarım o zaman o parti hep mi çocuk tecavüzcüsü. Her dernekte, vakıfta, Müslümanda hristiyanda, alevide sunnide, Almanda Türkte, Kayserili de Antalyalıda, sapıklıklar vardır çıkacaktır. Ankarada sapık cıktı dıye ankaralılar sapıktır demek nasıl bir cahillikse, belirli bir oranda olan olayları sizin dediğiniz gibi dinci bile olsa milyarlarca müslümana mal etmekte aynı cahilliktir.

    Ben burada esasen bunu da demek istiyorum. Şimdi sizin şehrinizden onlarca haber bulurum vahşice katillik yapılmış, sapıklık hırsızlık dolandırıcılık yapılmış. Size oralısınız diye sapık diyebilir miyim? Diyemem. Veya siyasi görüşünüzü, dini inancınızı mezhebinizi söyleyin o gruptan da çıkarayım tonla. Ben kendimiz zaten dinci diye tabir eden biri değilim. O kadar cahiller var ki beni bile adımı bile bilmeden gelmiş bana öyle demişim gibi muamele yapıyorlar.
  • 23-12-2025, 14:56:50
    #21
    Escanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İslamda yönetici ZALİMDE olsa mutlak itaat zorunludur.

    Ve hilafet iddasında bulunan birilerine karşı askeri plastik mermiyle sahaya gönderen aklı da astık mı sormak lazım.
    Zalim ile adaletsiz arasında önemli bir nüans farkı var. Ki zalim yada adaletsiz birini lider kabul etmeyi bırak o kişi peygamber olsa hadi oradan der reddederim..
  • 23-12-2025, 15:02:13
    #22
    Menemen tarifi bile şu yazıdan daha doludur.
  • 23-12-2025, 15:09:00
    #23
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zalim ile adaletsiz arasında önemli bir nüans farkı var. Ki zalim yada adaletsiz birini lider kabul etmeyi bırak o kişi peygamber olsa hadi oradan der reddederim..
    İslam dini erkek dini, polyanna dini değil.

    İtikadın sıkıntılı, islam devletinde yönetici zalimde olsa müslim itaat etmek zorunda.

    İŞİTTİK VE İTAAT ETTİK DER MÜSLÜMANLAR, KAFİRLER İSE İŞİTTİK VE İSYAN ETTİK DER.
  • 23-12-2025, 15:09:56
    #24
    RCYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dincilerin alayına boydan << bu sözünüzle halkı kin ve nefrete teşvik etme gibi bir suç işlediğinin farkındasındır umarım. Şuan kutuplaştırıyorsun yanlış anlama daha çok gerçeklere gözlerini kapatan cahillerin işidir. Sİzin derdiniz muhtemelen din değil islamdir. Zira çoğunuz diğer dinlere bu kadar kindar olmuyorsunuz.
    Şehit ayrımı yapanlara yazıklar olsun. Devrim şehidi nedir? Şehitlik islami bir kavramdır temelinde. Burada kavramlar üzerinde bile bir olgunluğa erişememiş insanların şehit ayrımı yapması bir garip. Şimdi rapor edecem yorumunu da.

    Ben şehit edenleri gösteriyorum kuduruyorsunuz? Bende Allah rahmet eylesin diyorum. Rahmet okuma şeklin bile seni ortaya koyuuyor ama bari İslam düşmanı iseniz (iseniz diyorum) şehit dememelisiniz. Bize göre Kubilay şehittir.


    Arkadasım bak saygı duyuyorum dıyerek hıtap edıyorum haddini bil. Burada bahsettiğim kişi kendisini müslüman olarak tanımlıyor. Seninde oyuncağın değil daha fazla okuduğunu anlamadan yazıp şahsıma laf uzatarak germe ortamı.
    Ne anlatıyorsun sen? bir necis kafir kendini islama nispet ederse ona müslim muamelesi mi yapacağız? işine bak
  • 23-12-2025, 15:14:20
    #25
    Escanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne anlatıyorsun sen? bir necis kafir kendini islama nispet ederse ona müslim muamelesi mi yapacağız? işine bak
    psikolojik sorunların mı var arkadas senın konuma daha fazla yazma! Konu neydi nereye getirdin işsizsen git khveye baskasıyla tartış gelmişsin atar gider yapıyon cahil misin adam oyle muamele mı yapacaz dıyoruz adam kendını oyle tanımladıgı ıcın devlete ısyan mı etsın dıye bır ornelk verıyorum sana ne bana ne adamın bılmem neyınden konu dincilere müslümanlara atılan iftira ve laf ıken sen konuyu nereye taşıdın bu kadar mı dilin şişti yazma daha fazla
  • 23-12-2025, 15:43:23
    #26
    Escanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İslam dini erkek dini, polyanna dini değil.

    İtikadın sıkıntılı, islam devletinde yönetici zalimde olsa müslim itaat etmek zorunda.

    İŞİTTİK VE İTAAT ETTİK DER MÜSLÜMANLAR, KAFİRLER İSE İŞİTTİK VE İSYAN ETTİK DER.
    Yok öyle bir dünya, zalimse zalimi reddediyor tanımıyorum ki babam olsa tanımam reddederim.. uydurulmuş dinlere değil ben kendi Rabbimin dinine inanıyorum.
  • 23-12-2025, 15:49:52
    #27
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Menemen tarifi bile şu yazıdan daha doludur.
    senın bu yaşa kadar yazdıklarından da daha doludur eminim. Nıye rahatsızsınız dönemin kaynaklarını verdım sadece Allahtan fazla yorum yapmadım :-D kendınızle bu kadar çelişirsiniz bildiğiniz bir şey yok ama kendınızden baskasını cahil görürsünüz. Ben uydurmadım bak kaynak verdim 1931 yılın meclis arşivlerinden tut git MSB TSK vs kaynaklarına da bak resmi orijinal belgelerine. Delikanlı adam doğruya doğru der değil mi :-D iyice çıldırın yalanı yuanlışı savunmak nasıl bir ruh halinde olduğunuzu gösteriyor.
    Bazıları katletsin resmen sonra müslümanlara laf atın onu atarken de çoğu islam düşmanlığı açığa çıkmasın diye dinci yobazlar diye kullansın. Devlete güvenmiyorsunuz şimdi yoksa siz Atatürk iktidarına da mı güvenmiyosunuz? Onun dönemindeki bürokratlara, hakim ve savcılara da mı güvenmiyorsunuz atatürk düşmanlığıda mı var yoksa bu çarpıtmaların altında!
    Sende o kadar boşsun ki bir tariften daha boş bulduğun bir konuya yorum yapma zahmetine girebiliyorsun. Ben kaynak verdim daha fazla tartışmaya çekmeyin zorunuza gitsin biraz!