• 23-12-2025, 15:54:53
    #28
    RCYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet mesala @profaks; :-D
    Bi daha beni etiketleme senle aynı platformda bulunmak bile rahatsız ediyor beni.
  • 23-12-2025, 15:58:58
    #29
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi daha beni etiketleme senle aynı platformda bulunmak bile rahatsız ediyor beni.
    ))))))))))))))) ne tsaduf ne tesadüf gelip konuma yorum yapan sensin engellersin olay biter. Ben edebimle bir şey paylaştım hiçbir değere ve şahsa saygısızlık etmedım ama sen sizin kafaya yakışır şekilde saygısızlık ettin. Buraya yazdığın sürece de etiketlerim ! O zaman konumu içi boş bir kelimeyle gelip saygısızca kirletme gerçekler acıdır ve bu sizin gerçekleriniz sağa sola iftira atmayın bak o dönemin kaynaklarını verdim neyinden rahatsız oldun. Ben gidip memnun kalmadığım bir konuya boş boş saygısızlık yapmıyorum ya altını doldurup yazıyorum ya susuyorum verecek cevabınız olmayınca saygısızlığa başlıyorsunuz çekilebilirsin şimdi
  • 23-12-2025, 16:09:05
    #30
    RCYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ))))))))))))))) ne tsaduf ne tesadüf gelip konuma yorum yapan sensin engellersin olay biter. Ben edebimle bir şey paylaştım hiçbir değere ve şahsa saygısızlık etmedım ama sen sizin kafaya yakışır şekilde saygısızlık ettin. Buraya yazdığın sürece de etiketlerim ! O zaman konumu içi boş bir kelimeyle gelip saygısızca kirletme gerçekler acıdır ve bu sizin gerçekleriniz sağa sola iftira atmayın bak o dönemin kaynaklarını verdim neyinden rahatsız oldun. Ben gidip memnun kalmadığım bir konuya boş boş saygısızlık yapmıyorum ya altını doldurup yazıyorum ya susuyorum verecek cevabınız olmayınca saygısızlığa başlıyorsunuz çekilebilirsin şimdi
    Gelmişsin boş boş yazılar yazmışsın kaynak filan zırvalamışsın. Bende forum gereği görüşümü bildirdim yazdığın yazıda çöp fikirlerinde çöp, ne bekliosun 1 pragraf yazı yazdın diye insanlar senin değersiz görüşlerine katılmak zorunda mı? Sanki bana tarih profesörü ahkam kesiyor şurda kaynakmışta bilmem neymiş, burası webmaster forumu senin burda ne işin var.
  • 23-12-2025, 16:15:51
    #31
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelmişsin boş boş yazılar yazmışsın kaynak filan zırvalamışsın. Bende forum gereği görüşümü bildirdim yazdığın yazıda çöp fikirlerinde çöp, ne bekliosun 1 pragraf yazı yazdın diye insanlar senin değersiz görüşlerine katılmak zorunda mı? Sanki bana tarih profesörü ahkam kesiyor şurda kaynakmışta bilmem neymiş, burası webmaster forumu senin burda ne işin var.
    Her halinle çelişkinin vücut bulmuş halisin. Eline klavye alan gelmiş gibi üstenci bir yaklaşım ile gelirsen karşılığını alırsın.
    Sen webmster forumu diye de beni eleştirdin ancak foruma içerik ve ticaret olarak katkım senden çok çok fazla burada da sınıfta kaldın otur.
    O mesele de değil. Ben kaynak paylaşıyorum anlamanda bir sorun mu var? Görüş paylaşmak saygısızlık yapmak mı gelirsin arkadaşım yanlış biliyorsun bak öyle diyorsun ama olayın aslı sanırım böyleymiş dersin benim yaptığım gibi.
    Dinci yobazlar diye müslümanları hedef alan bir paylaşım gördüm forumda, sırf adamla tartısma olmasın yanlıs anlar dıye geldım konu açtım bak kaynaklarla cevap verebileceğime rağmen vermedim sen onuda yapmayıp boş çöp diyosun. Sen nasıl Atatürk bürokrasisi döneminde kayda alınmış kaynaklara çöp diyorsun?
    Neremizden uyduracaz kaynaklara bakmayıp da o zaman ABD'yi de ben keşfettim hadi inan. Kaynağa inanmayın delile inanmayın işinize gelmeyince boş çöp diyin. Bunu şuan ki iktidar demiyor o zamanın yani devletin başında Mustafa Kemal Atatürk var atamızın bürokratlarına da inanmayacaksak kimse saygıdan sevgiden bahsetmesin Atatürkçüyümde demesin.
    Sende fikrin varsa kaynaklarsa sağlam belgelerle gelirsin çürütürsün akıllı görgülü insanlar bunu yapar ya da çenesini kapatır gelip küçümsemez küçümsenecek halde kendi olduğu halde. sen her konuştuğunun profesörü müsün sen niye görüş beyan ettin o zaman tarih profesörü müsün? bu cümlende de sınıfta kaldın otur.
    Ve hala zırvalamışsın vs saygısız bir dil kullanıyorsun.! Sonra gelmişsin görüşten bahsediyorsun sana demiyorum ama cahillerin genel özelliği bilgiyle cevap veremezler üstenci yaklaşırlar hakarete giderler. Hala yazdığın yazı çöp diyorsun valla şüphe duymaya başladım ben devletin kaynaklarında atıfta bulunanları paylaştım vay be atamızın emrinde nasıl bir bürokratlar varmış ki hepsi birden bişeyler uydurmuşlar. görgü tanıkları da yalancıymış vay be
  • 23-12-2025, 16:17:15
    #32
    RCYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her halinle çelişkinin vücut bulmuş halisin. Eline klavye alan gelmiş gibi üstenci bir yaklaşım ile gelirsen karşılığını alırsın.
    Sen webmster forumu diye de beni eleştirdin ancak foruma içerik ve ticaret olarak katkım senden çok çok fazla burada da sınıfta kaldın otur.
    O mesele de değil. Ben kaynak paylaşıyorum anlamanda bir sorun mu var? Görüş paylaşmak saygısızlık yapmak mı gelirsin arkadaşım yanlış biliyorsun bak öyle diyorsun ama olayın aslı sanırım böyleymiş dersin benim yaptığım gibi.
    Dinci yobazlar diye müslümanları hedef alan bir paylaşım gördüm forumda, sırf adamla tartısma olmasın yanlıs anlar dıye geldım konu açtım bak kaynaklarla cevap verebileceğime rağmen vermedim sen onuda yapmayıp boş çöp diyosun. Sen nasıl Atatürk bürokrasisi döneminde kayda alınmış kaynaklara çöp diyorsun?
    Neremizden uyduracaz kaynaklara bakmayıp da o zaman ABD'yi de ben keşfettim hadi inan. Kaynağa inanmayın delile inanmayın işinize gelmeyince boş çöp diyin. Bunu şuan ki iktidar demiyor o zamanın yani devletin başında Mustafa Kemal Atatürk var atamızın bürokratlarına da inanmayacaksak kimse saygıdan sevgiden bahsetmesin Atatürkçüyümde demesin.
    Sende fikrin varsa kaynaklarsa sağlam belgelerle gelirsin çürütürsün akıllı görgülü insanlar bunu yapar ya da çenesini kapatır gelip küçümsemez küçümsenecek halde kendi olduğu halde. sen her konuştuğunun profesörü müsün sen niye görüş beyan ettin o zaman tarih profesörü müsün? bu cümlende de sınıfta kaldın otur
    Ya bi git boş adam
  • 23-12-2025, 16:19:47
    #33
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bi git boş adam
    çıldır
  • 23-12-2025, 16:25:48
    #34
    RCYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıldır
    Başarılar diliyorum sana hedefin neyse.
  • 23-12-2025, 16:37:21
    #35
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar diliyorum sana hedefin neyse.
    İşte başta yapman gereken buydu.
    Kimseyle ayrımız gayrımız yok. Şehit ise benimde şehidim. Sadece olayın arkasındaki farklı şeyleri gizleyip inananlara laf atılmasın. Bir ateist bile benim için saygı duyulacak birisidir inancıma ters mi bilmiyorum ama sonuçta ben yaratmadıysam hesabını ben soramam.
    Kimseye hakaretim saygısızlığım olmadı sadece bu konuda bana göre (ki bende yanılıyorumdur bilemeyiz) bildiğimi paylaştım. Arkadaşlar bu kişiler dinci falan değil öyle gösterilmeye çalışılan kişiler bakın kaynaklar bunlar dedim. Bunda kızacak, hakaret edecek hiçbir şey yokken biri gelmiş dincilere boydan .... diyor. Bunu alıp savcılığa versem koyun gibi meleyecek orada suç işliyor ama farkına varamayacak kadar cahil.
    Doğru neyse onu bulalım kim yaparsa yapsın bizin ilahımız değil bunu yapanlar haşa. Kim parmağı varsa, kimde ne sebeple alet olup şehit etmişse Allah belasını fazlasıyla versin.
    AYNI duyguları paylaşırken sadece bnce o olay öyle değil arkasında böyle bir olay şüphesi var dememden rahatsız olup gelip aşağılayıcı yazanları görüyorsunuz. SOn mesajdan sonra sizi tenzih edeyim ama bu gibi yaklaşımlar cahilliktir. İnanır yalanda olsa inanır, yalanda olsa savunur ama altını dolduramaz.
    Biri gelmiş asker katilini savunacak kadar zavallı etmesin ALlah yazmıs. ula gel ben sana onlarca şehit ailesinin ve gazinin nosunu vereyim şerefime vereyim müsaade isteyip ara beni bir sor ne kadar tanıyorsun sen? Kayseri'de yaşanan terör patlaması ve sonrasında ne yaptığımı ne kadar biliyorsun da gelip bilmediğin insanı kendi zanlarınla karalıyorsun? Asker katilini aklamaya çalışıyormuşum bu kadar uzun yazmama rağmen bunu anlıyosa bir insan art niyetli değilse cahildir.
    Kim şehit katillerini aklamaya çalışıyorsa ALLAH BELASINI VERSİN. AMA AKLAMAYA ÇALIŞMADAN SIRF ideolojisinden farklı düşünüyorum diye iftira atıyosa Allah onunda belasını versin. Değil aynı dinden olmak, babam olsun anam olsun iki gözüm olsun çıkarır elime alırım neyden bahsediyorsunuz siz? Kendi dinci yobazlar diye konu açıyor çünkü müslümanlara doğrudan laf edemiyor. Sen kaç şehit anası babası ile irtibattasın, onlarla belki selamlaşmasoı dahi olmayan insanların hadsizce ithamlarına bakın.

    Son olarak inşallah senin de ne lkadar güzel amacın hedefin varsa başarıya ulaşırsın karşılıklı atıştık kusura bakma yine de görüşün, dinin, mezhebin beni ilgilendirmez saygı esas olandır.