Bi daha beni etiketleme senle aynı platformda bulunmak bile rahatsız ediyor beni.

))))))))))))))) ne tsaduf ne tesadüf gelip konuma yorum yapan sensin engellersin olay biter. Ben edebimle bir şey paylaştım hiçbir değere ve şahsa saygısızlık etmedım ama sen sizin kafaya yakışır şekilde saygısızlık ettin. Buraya yazdığın sürece de etiketlerim ! O zaman konumu içi boş bir kelimeyle gelip saygısızca kirletme gerçekler acıdır ve bu sizin gerçekleriniz sağa sola iftira atmayın bak o dönemin kaynaklarını verdim neyinden rahatsız oldun. Ben gidip memnun kalmadığım bir konuya boş boş saygısızlık yapmıyorum ya altını doldurup yazıyorum ya susuyorum verecek cevabınız olmayınca saygısızlığa başlıyorsunuz çekilebilirsin şimdi