• 19-12-2025, 19:39:23
    #28
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50gr yogurt diyemiyorsun adam dolduruyor kutuyu yariya kadar bide meyve serpiştiriyo ustune istediginden hocam 😅😅
    Bulmuşlar kolayını, bizim millette ölçü algısı yok, gram dedinmi gidiyor
  • 19-12-2025, 23:30:32
    #29
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Öyle geçerken meyveli yoğurt yobaba adinda bi kucuk bufe gorduk küçük kaseye soğuk yoğurt gibi koydular üstünede cok az meyve serpiştirdik bide fistik ezmesi. Yani bu kutudan 2 tane aldık 804₺ Ödedik adedi 400₺ idi.

    Kadın tek tek doldurmasaydi yani iadelik durum olsaydı almayacaktım ama ayıp olur diye aldım. Dol@ndirilmiş gibi hissediyorum😁

    Yobaba diye mini büfe gorurseniz girmeyin etten pahali bide migros yogurt kutulari vardi arkada %6500 kâr marji var tabi bi kaç aya kapanmaz ise.

    Not: Double İskender yedik 320₺ ödedik, iskender den pahalı.
    Adana optimumda 100gr'ı 100 Tl değil miydi bu. 400 nerden çıktı
  • 20-12-2025, 01:11:38
    #30
    Günde 5 kişiyi koparsa tezgahın parası çıkar
    Ben burdaa köy yoğurdu alıyorum evet her hafta köyden özel olarak geliyor 170 TL veriyorum.5 LT büyük kovadan.
    Afiyet olsun
  • 20-12-2025, 07:18:11
    #31
    büfenin herhangi bir yerinde fiyat yazmıyor muydu?
  • 20-12-2025, 13:55:40
    #32
    bu çağda artık ayıp diye düşünmeyi bırakıp her şeyin fiyatını sormak lazım.
  • 20-12-2025, 17:44:13
    #33
    backlinkmatik.com
    İnsan kazığı fiyata bakmadan sipariş verirken yer hocam
  • 20-12-2025, 18:07:50
    #34
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    büfenin herhangi bir yerinde fiyat yazmıyor muydu?
    Pixelizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu çağda artık ayıp diye düşünmeyi bırakıp her şeyin fiyatını sormak lazım.
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan kazığı fiyata bakmadan sipariş verirken yer hocam
    Fiyat yazmıyor sorduk grama göre fiyat biçiyoruz dedi bizde kasenin yarısına kadar yoğurt bide az meyve eklettik üstüne böyle hesap çıktı işte fiyat yazsa zaten almam derdim
  • 20-12-2025, 18:09:30
    #35
    backlinkmatik.com
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat yazmıyor sorduk grama göre fiyat biçiyoruz dedi bizde kasenin yarısına kadar yoğurt bide az meyve eklettik üstüne böyle hesap çıktı işte fiyat yazsa zaten almam derdim
    Heee soğuk yogurt muhabbeti. Hocam o golü Rodos adasinda ben de yedim. Gramaj usulüydü insan koyarken anlamıyor 25 euro ödediğimde anlamıştım 🤣🤣

    Sözümü geri aldım
  • 20-12-2025, 18:12:56
    #36
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Heee soğuk yogurt muhabbeti. Hocam o golü Rodos adasinda ben de yedim. Gramaj usulüydü insan koyarken anlamıyor 25 euro ödediğimde anlamıştım 🤣🤣

    Sözümü geri aldım
    siz benden de fazla ödemişsiniz hocam demek herkes bi kez bu tuzağa düşecek