• 19-12-2025, 18:32:40
    #19
    100-150 TL dese yine içim acır ama 400 TL cidden dolandırmış : )
  • 19-12-2025, 18:37:03
    #20
    Fiyat listesini gördünüz mü, tamam fiyat algısını kaybettik ama o kadar da değil, bu fiyatlarla iş yapması imkansız gariplik var, eğer fiyatlar açık herkes görüyor ve hala iş yapıyorsa da bu ülkenin malı bitmez diyorum.
  • 19-12-2025, 18:42:15
    #21
    Kiloyla yoğurt alsan bu kadar pahalı olmazdı hocam
  • 19-12-2025, 18:46:45
    #22
    Hocam geçmiş olsun ne diyeyim. O fiyata 3 Kg yoğurt ve o meyveleri kilo ile alırdınız buna eminim.
  • 19-12-2025, 18:53:02
    #23
    Ben de pilavcıya gittim ilk defa normalde sokakta yeriz normal. Küçük orta büyük dedi büyük boy olsun dedim tavuk koydurmadım bir de ayran 475 lira. Arkadaşım bir kilo Osmancık pirinç 70 lira en az yediğim kadar 10 porsiyon çıkar .
  • 19-12-2025, 18:55:23
    #24
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat listesini gördünüz mü, tamam fiyat algısını kaybettik ama o kadar da değil, bu fiyatlarla iş yapması imkansız gariplik var, eğer fiyatlar açık herkes görüyor ve hala iş yapıyorsa da bu ülkenin malı bitmez diyorum.
    Yok sorduk dedi grama gore veriyoruz fiyati hocam
  • 19-12-2025, 18:57:46
    #25
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hayırlı bir olay olmuş. Yanındaki hanımefendiyle bu durumu paylaştıysan ve O da bu duruma şaşırdıysa ve üzüldüyse doğru kişiyi bulmuş olabilirsin. Eğer Onunla paylaşmayıp bizimle paylaştıysan ilişkin yeni başlamış. Şekerine ve dolaşım sıkıntılarına dikkat etmeni öneririm. Afiyet olsun. Ben Freud ama Fethi olmayanından.
    Ayni dusuncedeydik hocam ama o durumda calisanida magdur etmek istemedik bazi isletmeler calisanlara yansitiyor boyle durumlari
  • 19-12-2025, 19:01:23
    #26
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok sorduk dedi grama gore veriyoruz fiyati hocam
    Gramı ne kadarmış işte hocam yazmıyor mu
  • 19-12-2025, 19:31:32
    #27
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gramı ne kadarmış işte hocam yazmıyor mu
    50gr yogurt diyemiyorsun adam dolduruyor kutuyu yariya kadar bide meyve serpiştiriyo ustune istediginden hocam 😅😅