phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hayırlı bir olay olmuş. Yanındaki hanımefendiyle bu durumu paylaştıysan ve O da bu duruma şaşırdıysa ve üzüldüyse doğru kişiyi bulmuş olabilirsin. Eğer Onunla paylaşmayıp bizimle paylaştıysan ilişkin yeni başlamış. Şekerine ve dolaşım sıkıntılarına dikkat etmeni öneririm. Afiyet olsun. Ben Freud ama Fethi olmayanından.
Ayni dusuncedeydik hocam ama o durumda calisanida magdur etmek istemedik bazi isletmeler calisanlara yansitiyor boyle durumlari