• 20-12-2025, 18:15:21
    #37
    ✨ SMS Onay Yazılımı 📲
    afiyet olsun en azından tüketilecek bir tarafı var boşa para vermemişsiniz
  • 20-12-2025, 19:25:10
    #38
    iyi olmuş fiyatına bakmadan ürün almayın enflasyona sebep oluyorsunuz bu şekilde
  • 20-12-2025, 19:53:32
    #39
    Askitom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi olmuş fiyatına bakmadan ürün almayın enflasyona sebep oluyorsunuz bu şekilde
    o zaman konuyu okuyacaksın veya yorumları kaç kere daha yazacaz fiyat sorduk grama göre fiyat çıkıyor diyorlar diye biz ne bilelim yoğurt 800tl olacak umarım başına gelirde anlarsın çünkü başka anlama şansın yok
  • 20-12-2025, 19:56:18
    #40
    backlinkmatik.com
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz benden de fazla ödemişsiniz hocam demek herkes bi kez bu tuzağa düşecek
    bir de o parayı verdim diye kusmaya ramak kalaya kadar yedim koca kaseyi=) şimdiki eşim o vakit sevgilimdi, kenarda bana "enaniye bak ne hale geldi" diye kıkır kıkır gülüyordu =)
  • 21-12-2025, 00:19:23
    #41
    Çok üzücü gerçekten
  • 22-12-2025, 00:07:28
    #42
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat yazmıyor sorduk grama göre fiyat biçiyoruz dedi bizde kasenin yarısına kadar yoğurt bide az meyve eklettik üstüne böyle hesap çıktı işte fiyat yazsa zaten almam derdim
    Fiyat yazmamaları suç hocam. şikayet edip iade alabilirsin