Fiyat algımı yitirdim.
Özellikle eve usta çağırırsaniz, bundan daha fazla ücret talep ederler.
AVM'De Yoğurtla Kandırıldık😅 -800
41
●2.464
- 19-12-2025, 18:08:42Bursa ishakbey hocam 320₺ double iskender çok da double denemezde ismi oyleEbaEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekosu 240 idi galiba
- 19-12-2025, 18:08:43salonu 20 tl ye boyayan ama evin tümüne 2000 isteyen badanacı aklıma geldi
- 19-12-2025, 18:09:51800₺ yi 2 kase yoğurda verince onu soramadim daha hocam🤣ProxyLicense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2025, 18:17:15Eminim ki onlarda bu fiyata satmak istemiyorlardır, belki de istiyorlardır bilemem
Ama bildiğim kadarıyla AVM'nin içinde bir iş yapacaksanız pahalıya patlıyor, kirası vs. çok yüksek olduğunu biliyorum.
Geçmiş olsun hocam. - 19-12-2025, 18:17:45Bu hayırlı bir olay olmuş. Yanındaki hanımefendiyle bu durumu paylaştıysan ve O da bu duruma şaşırdıysa ve üzüldüyse doğru kişiyi bulmuş olabilirsin. Eğer Onunla paylaşmayıp bizimle paylaştıysan ilişkin yeni başlamış. Şekerine ve dolaşım sıkıntılarına dikkat etmeni öneririm. Afiyet olsun. Ben Freud ama Fethi olmayanından.
- 19-12-2025, 18:22:14Ailem Türkiye'de ve ben uzun süredir yurt dışında yaşıyorum. Genelde pek sevmem ama başkasının işine karışılmasın ve esnaf kazanmasını isterim. Geçenlerde 1 adet sigorta bozulmuş 1 metre kablo değişimi ve sigorta değişimine ayrı ayrı 5000TL yazdılar. Normalde evde olsam fiyat sorar yaptırmazdım. Kendi yapabileceğim bir iş ama olsun 2000 TL yok yani fiş fatura vermiyorlar 10.000 tl istiyorlar. Fatura istedim zorla başkasından kesmişler. Dedim usulsüz bu git kendi adına kestir. Vergi mükellefi değilmiş zorladım vergi dairesine git makbuz al diye.miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
