Eminim ki onlarda bu fiyata satmak istemiyorlardır, belki de istiyorlardır bilemem
Ama bildiğim kadarıyla AVM'nin içinde bir iş yapacaksanız pahalıya patlıyor, kirası vs. çok yüksek olduğunu biliyorum.
Geçmiş olsun hocam.