Fiyat yazmıyor sorduk grama göre fiyat biçiyoruz dedi bizde kasenin yarısına kadar yoğurt bide az meyve eklettik üstüne böyle hesap çıktı işte fiyat yazsa zaten almam derdim
Heee soğuk yogurt muhabbeti. Hocam o golü Rodos adasinda ben de yedim. Gramaj usulüydü insan koyarken anlamıyor 25 euro ödediğimde anlamıştım 🤣🤣
Sözümü geri aldım