büfenin herhangi bir yerinde fiyat yazmıyor muydu?
bu çağda artık ayıp diye düşünmeyi bırakıp her şeyin fiyatını sormak lazım.
İnsan kazığı fiyata bakmadan sipariş verirken yer hocam
Fiyat yazmıyor sorduk grama göre fiyat biçiyoruz dedi bizde kasenin yarısına kadar yoğurt bide az meyve eklettik üstüne böyle hesap çıktı işte fiyat yazsa zaten almam derdim