SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Heee soğuk yogurt muhabbeti. Hocam o golü Rodos adasinda ben de yedim. Gramaj usulüydü insan koyarken anlamıyor 25 euro ödediğimde anlamıştım 🤣🤣

Sözümü geri aldım
siz benden de fazla ödemişsiniz hocam demek herkes bi kez bu tuzağa düşecek