Selamlar R10 ailesi, genel düşüncelerinizi merak ettim.
Daha önce çok daha az kazanırken çok mutluydum, şimdi ise elhamdülillah güzel kazanıyoruz fakat huzur 0, istek 0..
Paradansa, huzur en önemli şeymiş bunu anladım. Sizce?
Mutlu musunuz? Hayat nasıl gidiyor.
9
●238
- 18-12-2025, 13:50:58Bundan 3 sene önce 17500 lira maaş alırken çok daha mutlu ve huzurluydum ve ihtiyaçların hepsine yetişiyordum, şimdi 90 bin maaş alıyorum o zamanın çeyreği kadar mutlu değilim ve ihtiyaçların yarısına anca yetişiyorum
- 18-12-2025, 13:52:54Sene 86. İlkokuldayım. Sınıfa yeni bir öğrenci geldi. Öğretmen arkadaşı kaldırıp kendini tanıt dedi. Adım soyadım şu, şurada yaşıyorum, mutluyum dedi. O an zaman durmuş, kara tahta soru işaretleriyle dolmuştu. Bir insan nasıl mutlu olabilirdi? Mutlu olsa bile bunu nasıl söyleyebilirdi? Mutluluk neydi? ... Yıllar sonra Mut'un Mersin'in bir ilçesi olduğunu öğrenmiş ve rahatlamıştım. Mutlu değilim.
- 18-12-2025, 14:05:54Ülkem bölünüyor, ifade özgürlüğümü kullanırsam hapse giriyorum. Ekonomik olarak fakirleştiriliyorum ki çarka çomak sokacak cesaretim olmasın. Evime ekmek götürme derdindem herşeye razı olayım.
Nasılsım ? Yunan işgalini yaşayan köyü yakılan adamdan çok ta farkım yok. - 18-12-2025, 14:11:53Aylık ihtiyacınız 180 bin TL ise lüks bir yaşantı sürüyorsunuz sanırım.csharpcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2025, 14:12:02Zamanla beklentiler artıyor, içimiz yoruluyor. Yine de nefes aldıkça umut, umut oldukça güzellik bitmiyor.