Ülkem bölünüyor, ifade özgürlüğümü kullanırsam hapse giriyorum. Ekonomik olarak fakirleştiriliyorum ki çarka çomak sokacak cesaretim olmasın. Evime ekmek götürme derdindem herşeye razı olayım.
Nasılsım ? Yunan işgalini yaşayan köyü yakılan adamdan çok ta farkım yok.