Selamlar R10 ailesi, genel düşüncelerinizi merak ettim.

Daha önce çok daha az kazanırken çok mutluydum, şimdi ise elhamdülillah güzel kazanıyoruz fakat huzur 0, istek 0..

Paradansa, huzur en önemli şeymiş bunu anladım. Sizce?