Bundan 3 sene önce 17500 lira maaş alırken çok daha mutlu ve huzurluydum ve ihtiyaçların hepsine yetişiyordum, şimdi 90 bin maaş alıyorum o zamanın çeyreği kadar mutlu değilim ve ihtiyaçların yarısına anca yetişiyorum