Sene 86. İlkokuldayım. Sınıfa yeni bir öğrenci geldi. Öğretmen arkadaşı kaldırıp kendini tanıt dedi. Adım soyadım şu, şurada yaşıyorum, mutluyum dedi. O an zaman durmuş, kara tahta soru işaretleriyle dolmuştu. Bir insan nasıl mutlu olabilirdi? Mutlu olsa bile bunu nasıl söyleyebilirdi? Mutluluk neydi? ... Yıllar sonra Mut'un Mersin'in bir ilçesi olduğunu öğrenmiş ve rahatlamıştım. Mutlu değilim.