Doktor herkese aynı ilacı yazıyor
8
●346
- 19-11-2025, 15:39:19Geçen gün öksürük şikayetim için sağlık ocağına gittim kan tahlilimi aldı doktor ve sonra bana ertesi günü gel dedi. Bugün gittiğimde ise B vitamini iğnesi yazdığını söyledi. İşin garip tarafı bizim mahallede ailem dahil herkese B vitamini iğnesi yazılmış. Benim bilgim yok tıbbi ama bu normal mi? Bilgi almak istiyorum
- 19-11-2025, 15:47:26hocam kan tahlili e-nabıza düşüyor.İstersen ordaki raporu al chatgpt okut.Vitamin eksikligi ile ilgili bir durum yok ise saglık bakanlıgına şikayet edebilirsin.İlaç satan firma doktora iyi prim veriyor muhtemelen.Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2025, 15:56:39tamamen ticaret işleri, mümessil ile birlikte para tokatlamaca... Yani, bizler hasta değil müşteriyiz sadece. Sağlık? Kimin umrundaaa, memleketin hallerinden sadece ufak bir kesit
- 19-11-2025, 16:15:41Öyle deme linç gelirTolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapay zeka sağlıkta çok riski bilmeyen biri için zehir olabiliromurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genç ve Öğretim görevlisi olanlar genelde iyi ama yaşlı ve emeklilik bekleyen yada özelde olanlardan uzak durun - 19-11-2025, 16:19:32Genelde bir salgın oluyor. %90 aynı hastalıkta.
Belirtiler zaten benzer.
Adam şablon şeklinde aynı tedaviyi uyguluyor. %90 iyileşir. Kalan %10 düzelmezse tekrar doktora : )
Bizim hastanelerdeki mantık böyle

geçen aylarda hep aynı şeyi yaşadım. 2 kez medicana acile gittim, doktor şikayeti dinledikten sonra yanındaki sekretere "aynı reçeteyi yazalım" dedi ve bir kaç önceki hastaların aldığı ilaçların aynısını yazmış oldu bana