• 19-11-2025, 15:39:19
    #1
    Kişisel Rütbe
    Geçen gün öksürük şikayetim için sağlık ocağına gittim kan tahlilimi aldı doktor ve sonra bana ertesi günü gel dedi. Bugün gittiğimde ise B vitamini iğnesi yazdığını söyledi. İşin garip tarafı bizim mahallede ailem dahil herkese B vitamini iğnesi yazılmış. Benim bilgim yok tıbbi ama bu normal mi? Bilgi almak istiyorum
  • 19-11-2025, 15:42:26
    #2
    geçen aylarda hep aynı şeyi yaşadım. 2 kez medicana acile gittim, doktor şikayeti dinledikten sonra yanındaki sekretere "aynı reçeteyi yazalım" dedi ve bir kaç önceki hastaların aldığı ilaçların aynısını yazmış oldu bana
  • 19-11-2025, 15:44:42
    #3
    Mümessil işini iyi yapıyor demekki
  • 19-11-2025, 15:47:26
    #4
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen gün öksürük şikayetim için sağlık ocağına gittim kan tahlilimi aldı doktor ve sonra bana ertesi günü gel dedi. Bugün gittiğimde ise B vitamini iğnesi yazdığını söyledi. İşin garip tarafı bizim mahallede ailem dahil herkese B vitamini iğnesi yazılmış. Benim bilgim yok tıbbi ama bu normal mi? Bilgi almak istiyorum
    hocam kan tahlili e-nabıza düşüyor.İstersen ordaki raporu al chatgpt okut.Vitamin eksikligi ile ilgili bir durum yok ise saglık bakanlıgına şikayet edebilirsin.İlaç satan firma doktora iyi prim veriyor muhtemelen.
  • 19-11-2025, 15:56:07
    #5
    Kişisel Rütbe
    omurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kan tahlili e-nabıza düşüyor.İstersen ordaki raporu al chatgpt okut.Vitamin eksikligi ile ilgili bir durum yok ise saglık bakanlıgına şikayet edebilirsin.İlaç satan firma doktora iyi prim veriyor muhtemelen.
    Doktorlarımıza güvensek
  • 19-11-2025, 15:56:39
    #6
    tamamen ticaret işleri, mümessil ile birlikte para tokatlamaca... Yani, bizler hasta değil müşteriyiz sadece. Sağlık? Kimin umrundaaa, memleketin hallerinden sadece ufak bir kesit
  • 19-11-2025, 16:15:41
    #7
    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mümessil işini iyi yapıyor demekki
    Öyle deme linç gelir

    omurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kan tahlili e-nabıza düşüyor.İstersen ordaki raporu al chatgpt okut.Vitamin eksikligi ile ilgili bir durum yok ise saglık bakanlıgına şikayet edebilirsin.İlaç satan firma doktora iyi prim veriyor muhtemelen.
    Yapay zeka sağlıkta çok riski bilmeyen biri için zehir olabilir

    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktorlarımıza güvensek

    Genç ve Öğretim görevlisi olanlar genelde iyi ama yaşlı ve emeklilik bekleyen yada özelde olanlardan uzak durun
  • 19-11-2025, 16:17:04
    #8
    İlaç şirketleri boşuna 5 yıldızlı otellerde konaklama dahil seminerler yapmıyorlar 😂 !..
  • 19-11-2025, 16:19:32
    #9
    Genelde bir salgın oluyor. %90 aynı hastalıkta.
    Belirtiler zaten benzer.
    Adam şablon şeklinde aynı tedaviyi uyguluyor. %90 iyileşir. Kalan %10 düzelmezse tekrar doktora : )
    Bizim hastanelerdeki mantık böyle