Genelde bir salgın oluyor. %90 aynı hastalıkta.
Belirtiler zaten benzer.
Adam şablon şeklinde aynı tedaviyi uyguluyor. %90 iyileşir. Kalan %10 düzelmezse tekrar doktora : )
Bizim hastanelerdeki mantık böyle