omurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kan tahlili e-nabıza düşüyor.İstersen ordaki raporu al chatgpt okut.Vitamin eksikligi ile ilgili bir durum yok ise saglık bakanlıgına şikayet edebilirsin.İlaç satan firma doktora iyi prim veriyor muhtemelen.
Doktorlarımıza güvensek