Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen gün öksürük şikayetim için sağlık ocağına gittim kan tahlilimi aldı doktor ve sonra bana ertesi günü gel dedi. Bugün gittiğimde ise B vitamini iğnesi yazdığını söyledi. İşin garip tarafı bizim mahallede ailem dahil herkese B vitamini iğnesi yazılmış. Benim bilgim yok tıbbi ama bu normal mi? Bilgi almak istiyorum
hocam kan tahlili e-nabıza düşüyor.İstersen ordaki raporu al chatgpt okut.Vitamin eksikligi ile ilgili bir durum yok ise saglık bakanlıgına şikayet edebilirsin.İlaç satan firma doktora iyi prim veriyor muhtemelen.