TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mümessil işini iyi yapıyor demekki
Öyle deme linç gelir

omurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kan tahlili e-nabıza düşüyor.İstersen ordaki raporu al chatgpt okut.Vitamin eksikligi ile ilgili bir durum yok ise saglık bakanlıgına şikayet edebilirsin.İlaç satan firma doktora iyi prim veriyor muhtemelen.
Yapay zeka sağlıkta çok riski bilmeyen biri için zehir olabilir

Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doktorlarımıza güvensek

Genç ve Öğretim görevlisi olanlar genelde iyi ama yaşlı ve emeklilik bekleyen yada özelde olanlardan uzak durun