Mümessil işini iyi yapıyor demekki
Öyle deme linç gelir
hocam kan tahlili e-nabıza düşüyor.İstersen ordaki raporu al chatgpt okut.Vitamin eksikligi ile ilgili bir durum yok ise saglık bakanlıgına şikayet edebilirsin.İlaç satan firma doktora iyi prim veriyor muhtemelen.
Yapay zeka sağlıkta çok riski bilmeyen biri için zehir olabilir
Doktorlarımıza güvensek
Genç ve Öğretim görevlisi olanlar genelde iyi ama yaşlı ve emeklilik bekleyen yada özelde olanlardan uzak durun