• 24-10-2025, 18:32:15
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşın kaçki çocuğum senin sen bana kardeş tavsiyesi vereceksin ben 30 yaşında adamım ben. Hayıdır ?


    Anca korkup kaçarsın böyle 😂 Fakat hukuktan ve davalardan bu şekilde kaçılmıyor haberin olsun!
    Daeky - R10.net
    Bende 31 yaşımdayım, bende o zaman yaştan dem vurayım. Şimdi bu konuya yazmama kararı almıştım.

    gönül ferman dinlemiyor;
    Kardeşimizin bu kadar üstüne gelinmesine gerçekten anlam veremiyorum. Hepimiz bu yaşları yaşadık, hatalar yaptık, doğrular yaptık ama gerçekten de çok üstüne gidiyorsunuz.

    Ceviz kabuğunu doldurmayacak;
    Bir olayla karşı karşıyayız, ama bu kadar "öfke" bu kadar kin neden?

    Ne güzel demiş üstad;
    burda şu an ontolojik bir kırılma var-bir tane yok çok var.aykırı olana linç var. her şeyi kutsallaştırma var. ortak dil yok;katran&tüy var.
  • 24-10-2025, 18:43:54
    Konu arkadaşın genç olması değil, eğer öyle ise de hatasını neden kabul etmek istemiyor, bakın sabahtan beri yazdığı mesajlara, birçok insan benzer yorumlar yaptı, inatla hatalarını kabul etmiyor. Konuda tırmandıkça tırmandı. Normal şartlarda hiç iş almıyor olsak bile o şirketi açık her tuttuğumuz günün bir bedeli var. Maalesef vergi sistemi de giderler de çok acımasız. Arkadaşın bir ara 75 TL ye hosting mi alan adımı ne iddiası vardı, inanılmaz gerçekten. Şimdi o firmanın burdan şu anda aldığı ve alacağı işler içinde haksızlık olmadı mı? bana yapılsa ben çok kızardım gerçekten. Genç olmak aynı zamanda duyarlılıkta gerektirir.
  • 24-10-2025, 18:48:51
    iwebdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu arkadaşın genç olması değil, eğer öyle ise de hatasını neden kabul etmek istemiyor, bakın sabahtan beri yazdığı mesajlara, birçok insan benzer yorumlar yaptı, inatla hatalarını kabul etmiyor. Konuda tırmandıkça tırmandı. Normal şartlarda hiç iş almıyor olsak bile o şirketi açık her tuttuğumuz günün bir bedeli var. Maalesef vergi sistemi de giderler de çok acımasız. Arkadaşın bir ara 75 TL ye hosting mi alan adımı ne iddiası vardı, inanılmaz gerçekten. Şimdi o firmanın burdan şu anda aldığı ve alacağı işler içinde haksızlık olmadı mı? bana yapılsa ben çok kızardım gerçekten. Genç olmak aynı zamanda duyarlılıkta gerektirir.
    Reklamın iyisi kötüsü olmaz, bence firma para verse bu kadar iyi reklamanı yaptıramazdı olayın bir de bu yüzünden bakalım. Dediklerinizi katılıyorum ben sadece sağ duyulu yaklaşmak istedim konuya. Çünkü: kardeşimizde kendi gençliğimi gördüm.

    Dediklerine bakarsak baştan aşağıya haksız olduğu belli, ama biz insanlar sosyal canlılarız, böyle durumlarda orta yolu bulmalıyız. Firma keşke başka şekilde adım atsaydı daha da yükselecekti.

    Tabi bu firmanın işi yapanın bileceği iş, kardeşimiz'in cahilliğine veriyorum ben her şeyi. Tabi yazdıkları da haklılık payı yok ama genel olarakta haksız olduğu kısımları da yok sayamam bu fiyat politikasından bende veya diğer insanlarda şikayetçi olabilirler. Bunlarda onların fikirleri.
  • 24-10-2025, 18:55:05
    ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklamın iyisi kötüsü olmaz, bence firma para verse bu kadar iyi reklamanı yaptıramazdı olayın bir de bu yüzünden bakalım. Dediklerinizi katılıyorum ben sadece sağ duyulu yaklaşmak istedim konuya. Çünkü: kardeşimizde kendi gençliğimi gördüm.

    Dediklerine bakarsak baştan aşağıya haksız olduğu belli, ama biz insanlar sosyal canlılarız, böyle durumlarda orta yolu bulmalıyız. Firma keşke başka şekilde adım atsaydı daha da yükselecekti.

    Tabi bu firmanın işi yapanın bileceği iş, kardeşimiz'in cahilliğine veriyorum ben her şeyi. Tabi yazdıkları da haklılık payı yok ama genel olarakta haksız olduğu kısımları da yok sayamam bu fiyat politikasından bende veya diğer insanlarda şikayetçi olabilirler. Bunlarda onların fikirleri.
    Firmanın en azından kendi reklamını kendi yapma veya seçme şansı olsaydı, ve tekrar söylüyorum en baştan beri konu içinde uyarılar da yapıldı aslında, inceleyince kendisinin inatla dinlemediğini ve ikna olmadığını görebilirsiniz. Ben kendi adıma gençken hiç bu kadar saldırgan olmadım, hatam olduysa da oturup bir düşündüm nerde neyi farklı yapabilirdim diye.
  • 24-10-2025, 18:57:23
    ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 31 yaşımdayım, bende o zaman yaştan dem vurayım. Şimdi bu konuya yazmama kararı almıştım.

    gönül ferman dinlemiyor;
    Kardeşimizin bu kadar üstüne gelinmesine gerçekten anlam veremiyorum. Hepimiz bu yaşları yaşadık, hatalar yaptık, doğrular yaptık ama gerçekten de çok üstüne gidiyorsunuz.

    Ceviz kabuğunu doldurmayacak;
    Bir olayla karşı karşıyayız, ama bu kadar "öfke" bu kadar kin neden?

    Ne güzel demiş üstad;
    burda şu an ontolojik bir kırılma var-bir tane yok çok var.aykırı olana linç var. her şeyi kutsallaştırma var. ortak dil yok;katran&tüy var.
    başkasının ne yaptığına karışma ben değil başka ters birine denk gelirsen seninde başına dert olmasın diye söylüyorum kardeş tavsiyesi olarak görürsün
    Bana yazdığı mesaj bu. Kusura bakmada 19 yaşındaki kimse beni gelip yok başına dert olmasın yok kardeş tavsiyesi vs. diyip akıl veremez. 19 yaşındaki kimse benle tehdi vari üslupla konuşamaz. Korkudan kaçıp giden ben değilim. Haksız kimse o kaçıp gider ortadan. Görmüş olduk kimin haksız olduğunu bu sayede.
  • 24-10-2025, 18:57:41
    iwebdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firmanın en azından kendi reklamını kendi yapma veya seçme şansı olsaydı, ve tekrar söylüyorum en baştan beri konu içinde uyarılar da yapıldı aslında, inceleyince kendisinin inatla dinlemediğini ve ikna olmadığını görebilirsiniz. Ben kendi adıma gençken hiç bu kadar saldırgan olmadım, hatam olduysa da oturup bir düşündüm nerde neyi farklı yapabilirdim diye.
    Haklısınız hocam herkesin karakteri başka oluyor bizi de biz yapan bu farklılıklar diye düşündüm. Onun öğrenme yolu daha zor olacak çünkü başına işler alacak aldıkça farklı bir yapıya bürünecek.

    Bende gençliğimde hoyrat, egoist, ve dinlemeden karar alan bir insandım. Ama şimdi dönüp bakıyorum geçmişe üzülüyorum yaptıklarıma.
    Yaşayıp göreceğiniz çok şey var saygılarımla.
  • 24-10-2025, 18:58:19
    ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklamın iyisi kötüsü olmaz, bence firma para verse bu kadar iyi reklamanı yaptıramazdı olayın bir de bu yüzünden bakalım. Dediklerinizi katılıyorum ben sadece sağ duyulu yaklaşmak istedim konuya. Çünkü: kardeşimizde kendi gençliğimi gördüm.

    Dediklerine bakarsak baştan aşağıya haksız olduğu belli, ama biz insanlar sosyal canlılarız, böyle durumlarda orta yolu bulmalıyız. Firma keşke başka şekilde adım atsaydı daha da yükselecekti.

    Tabi bu firmanın işi yapanın bileceği iş, kardeşimiz'in cahilliğine veriyorum ben her şeyi. Tabi yazdıkları da haklılık payı yok ama genel olarakta haksız olduğu kısımları da yok sayamam bu fiyat politikasından bende veya diğer insanlarda şikayetçi olabilirler. Bunlarda onların fikirleri.
    O firma belki de kötü bir reklamla anılmak istemiyordu. Buna karar verecek merci sen misin ? Belki adam böyle kötü bir şekilde anılmak istemiyor. Herkes senin gibi düşünmek zorunda mı? O firmaya soruldu mu ben sizin kötü reklamınızı yapıcam diye? Bir şikayet varsa şikayet açılır off-topic' e firmayı karalayıp aşağılayan konular açılmaz.
  • 24-10-2025, 19:00:29
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başkasının ne yaptığına karışma ben değil başka ters birine denk gelirsen seninde başına dert olmasın diye söylüyorum kardeş tavsiyesi olarak görürsün
    Bana yazdığı mesaj bu. Kusura bakmada 19 yaşındaki kimse beni gelip yok başına dert olmasın yok kardeş tavsiyesi vs. diyip akıl veremez. 19 yaşındaki kimse benle tehdi vari üslupla konuşamaz. Korkudan kaçıp giden ben değilim. Haksız kimse o kaçıp gider ortadan. Görmüş olduk kimin haksız olduğunu bu sayede.
    Hocam sana burada "kimse haksızsın" demedi ki. O arkadaş dışında. Ama akıl vermek, veya akıl almak kötü bir şey değildir. Nede olsa insanlar farklı tecrübelere sahip olabilecek düzeyde olabilirler.

    Yani sürekli yaşını göstermek onun aşağılamak manasına da gelebilir onun gözünde ve bu durumda. O da size "akıl yaşta değil başta" dese durum kronik bir soruna ve tartışmaya önayak olmasını sağlamaz. Siz büyük bir insansınız, keşke ona yaklaşımınızda o oranda olsaydı güzel olmaz mıydı? İyilik paylaştıkça çoğalır, saygılarımla.
  • 24-10-2025, 19:01:42
    Bu konu az önce kilitliydi şimdi kilidi açılmış forumda konuda bir şeyler deniyor galiba