lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşın kaçki çocuğum senin sen bana kardeş tavsiyesi vereceksin ben 30 yaşında adamım ben. Hayıdır ?


Anca korkup kaçarsın böyle 😂 Fakat hukuktan ve davalardan bu şekilde kaçılmıyor haberin olsun!
Daeky - R10.net
Bende 31 yaşımdayım, bende o zaman yaştan dem vurayım. Şimdi bu konuya yazmama kararı almıştım.

gönül ferman dinlemiyor;
Kardeşimizin bu kadar üstüne gelinmesine gerçekten anlam veremiyorum. Hepimiz bu yaşları yaşadık, hatalar yaptık, doğrular yaptık ama gerçekten de çok üstüne gidiyorsunuz.

Ceviz kabuğunu doldurmayacak;
Bir olayla karşı karşıyayız, ama bu kadar "öfke" bu kadar kin neden?

Ne güzel demiş üstad;
burda şu an ontolojik bir kırılma var-bir tane yok çok var.aykırı olana linç var. her şeyi kutsallaştırma var. ortak dil yok;katran&tüy var.